Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag beste mensen, ik ben hier nieuw op het forum en heb 2 vragen.

Ik ben van plan om over te schakelen van Telenet naar satelliet tv. Ik lees hier veel over T.V.V. terwijl Mobistar nu ook digitale televisie aanbiedt via de schotel.

Heeft iemand hier ervaring mee of moet je gans het pakket (telefonie, internet, gsm) nemen bij Mobistar?

Mocht ik dan toch beslissen om naar T.V.V. te gaan heb ik de volgende 'opstelling' op papier gezet : 1: 30 meter zwarte weersbestendige Hirschmann Koka799 coaxkabel. 2: Visiosat Bi-satellite G4 Quadro + muurbeugel. 3: 4 Alps Twin LNB . 4: de ontvanger daar ben ik nog helemaal niet uit, ik twijfel tussen de HD (1080i) ontvanger van Vu + ULTIMO met 3 tuners of de FULL HD (1080p) Octagon SF1028P Noblence satellite eveneens met 3 tuners.

ik wil niet verwaand overkomen maar ik wil gewoon het beste uit mijn nieuwe tv halen (een panasonic txp50vt30) en ik heb het gevoel dat dat niet bij telenet mogelijk is, om maar te zwijgen van al die hd kanalen waarvoor je moet bij betalen.

Dank bij voorbaat.

Geplaatst:

Mobistar beslist dat je hun ontvanger moet nemen en heeft daar daarna ook alle controle over. Dus zenderlijsten, updates, etc. doen ze gewoon zonder je te vragen. Ik raad het je dan ook niet aan.

Wil je zelf kiezen wat je wil kijk dan eens bij de deelfora hier over Dreambox-, VU+- en Extrend ET-ontvangers welke allemaal onder Linux draaien en je een pak meer mogelijkheden geven dan zo'n dichtgetimmerde doos.

Geplaatst:

Ben zelf een tijdje mobistar tv kijker met het ganse pakket, ben er wel tevreden van maar je kan enkel maar met hun decoder werken en je kan enkel astra 1 2 selecteren ander gaan niet, persoonlijk heb ik dat opgelost door met een mobistar decoder te werken en nog een extra kabel naar de TV met sateliet tuner waarop ik dan alle 4 de koppen kan bekijken,

neem je tv vlaanderen heb je de interactiviteit niet en qua prijs vind ik mobistar wel de beste: ondeberpkt internet gratis vast bellen

als je mobistar neemt heb je zoizo je schotel gratis, mss zo beginnen en nadien uitbreiden.

Geplaatst:

Er zijn ook heel veel klachten te vinden over mobistar ivm digitale tv. Ik raad je mobistar zeker af voor digitale tv.

Elke provider heeft zijn problemen, tvvl is ook niet altijd zonder problemen. Lees het forum maar eens door op problemen, oa haperingen enz.

Als het over stabiliteit gaat wint telenet het bij mij toch ruim. Heb hier tvvl en telenet ad2100. Telenetbox altijd beeld tot nu toe.

Een nadeel van tvvl is ook dat je de regionale zenders moet missen.

Ivm beeldkwaliteit op de Vlaamse kanalen wint telenet het ook momenteel van tvvl.

tvvl is wel weer goedkoper als telenet en je hebt een vrije hardwarekeuze min of meer met tvvl.

Je moet echter ook rekening houden met de aanschaf van satontvanger, schotel enz. Daar kijk je al enkele jaren zorgeloos telenet of belgacom mee.

Geplaatst:

gisteren was nog te lezen in de vlaamse pers dat mobistar tv de afgelopen 3 maanden slechts 50 (vijftig) nieuwe tv klanten heeft bijgekregen.

begin van het einde in zicht ?

Geplaatst:

Ben zelf mobistar tv klant maar moest Mobistar de mogelijk bieden (en die bestaat) om meerdere TV te kunnen bedien zou dit ook wel schelen voor het klantenbestand.

Geplaatst:

gisteren was nog te lezen in de vlaamse pers dat mobistar tv de afgelopen 3 maanden slechts 50 (vijftig) nieuwe tv klanten heeft bijgekregen.

begin van het einde in zicht ?

Zou ik toch graag de bronvermelding van zien.

Dit is totaal ongeloofwaardig.

Wij zijn o.a. erkend installateur voor Mobistar, en wij zijn niet de enige.

De laatste drie maand hebben wij hééééél wat meer dan 50 installaties gedaan.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Ben zelf een tijdje mobistar tv kijker met het ganse pakket, ben er wel tevreden van maar je kan enkel maar met hun decoder werken en je kan enkel astra 1 2 selecteren ander gaan niet, persoonlijk heb ik dat opgelost door met een mobistar decoder te werken en nog een extra kabel naar de TV met sateliet tuner waarop ik dan alle 4 de koppen kan bekijken,

neem je tv vlaanderen heb je de interactiviteit niet en qua prijs vind ik mobistar wel de beste: ondeberpkt internet gratis vast bellen

als je mobistar neemt heb je zoizo je schotel gratis, mss zo beginnen en nadien uitbreiden.

Vergeet maar dat ondeberpkt internet:: mij hebben ze na 59GIG op smalband van 14KB/s gezet en weigerden dat terug aan te passen zodat ik na 14 dagen alles heb opgezegd.

Mobistar heeft nadien nog 15 dagen mijn gsm-abo geblokeerd zodat de overstap naar Telenet onmogelijk was. Dat was de weerwraak van wat discussiëren & rommelen met enkele hoogvaardige en voornamelijk franstalige directieleden!! Schandalige klant(on)vriendelijkheid en eenzijdige stroeve regeltjes zijn blijkbaar hun bedrijfsstrategie!

Geplaatst:

Ben zelf mobistar tv klant maar moest Mobistar de mogelijk bieden (en die bestaat) om meerdere TV te kunnen bedien zou dit ook wel schelen voor het klantenbestand.

Mij werd dit meermaals beloofd maar na 15 maanden was dat er nog steeds niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen