Timm1983 Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 (aangepast) Hallo allemaal Van Vista ben ik nu gelukkig verlost geraakt t afgelopen weekend en staat Windows7 terug op mijn computer. Maar hoe kan ik terug de 2 partities aanmaken die nog geen letter hebben? Nu heb ik nog altijd mijn C schijf en D schijf, vroeger had ik ook nog E en was de CD Rom F Maar nu is er de C schijf en D schijf en E is de CD rom. Hoe kan ik er voor zorgen dat de andere 2 harde schijven te zien zijn in Windows, want ze zijn nu verborgen, ik kan ze niet zijn in mijn computer. Is het eerder een primaire partitie, want ik zie ook staan herstelpartitie, wat is dit dan, is dit een onzichtbare partitie in Windows, of kan ik ze terug zichtbaar maken. ik wil dus van de 2 schijven die nog niet benoemd zijn met letters ook kunnen weergeven met letters in mijn computer, ik heb nu enkel C en D als hardeschijf en E als cd rom, kan ik dan vanaf E terug beginnen met de hardeschijven? Misschien nog een D en E bijmaken en F als CD rom, is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de hulp. Timm1983 22 april 2012 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Puch Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Net zoals in win XP en Win Vista Rechtsklik op (deze)computer => beheren => opslag => schijfbeheer Daar kan je de partities aanmaken, aanpassen, ander letter geven. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
DIGIWIEW Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 (aangepast) hoi hier de uitleg hoop dat het lukt suc6 gr 23 april 2012 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen