Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste .

Ik heb een volledige nieuwe installatie, Vu +DUO nieuwe LNB kop + nieuwe motor en schotel ; Mijn ontvangst is maar hoogsten 45% gaande naar 32%

soms krijgt Vind Zender niet. Meestal moet ik niet kijken het zijn blokken en vervormde beelden.Meestal heb ik niets bij regen.BV BVN is gestoorde ontvangst.Ik beleef geen plezier aan mijn aankoop , alles is geplaatst door een gekende satelliet verkoper.

Wat kan de oorzaak zijn ? Graag een antwoordje op mijn vraag.

Geplaatst:
alles is geplaatst door een gekende satelliet verkoper.

kan men kort en bondig over zijn...

slechte uitrichting van je schotel.

die het geplaatst heeft laten terugkomen.

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

45% is wel bitter weinig. Heeft je schotel vrij zicht of zitten er bomen / gebouwen in de weg? Zo nee dan de gekende leverancier bellen en eisen dat hij de schotel correct afstelt en uitricht.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik vind het vreemd dat de leverancier zo zijn werk aflevert. Als je op 45% zit is het een kwestie van een paar mm met de schotel schuiven voor maximale ontvangst.

Ik neem aan dat het beeld nooit perfect is geweest? Anders zou je nog kunnen denken aan vocht in de kabels/connectoren.

Maar hoogstwaarschijnlijk staat je schotel niet goed of deugt de ophanging niet. Uitrichten is een fluitje van een cent als je weet waar je mee bezig bent

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Hier bij 80% en meer perfect beeld op de Duo.

Dolf

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...