heaky Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Ik sta in dubbio om mijn nog orginele Philips (i.c.m Goldcard) omtepatchen. Na vele boards af gestruind te hebben ben ik nog niet helemaal overtuigd wat voor een extra mogelijkheiden dat mij gaat bieden. En of mij gepatchte Deco dan nog mee gaat naar Seca2 als wij overgaan. Wat is beter de V1.0 of V9.6 als je alleen astra bekijkt en waarom? Wat voor'n voordelen geeft het patchen mij zowieso? Krijg ik dan i.c.m een funcard ook kanalen die ik nu niet kan bekijken? Gaat vooral om film kanalen en sport. Wat is beter te patchen met LookerFlash of met Serial? Alvast bedankt, ThaHeak,
hels Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Als je al zoveel informatie vergaard hebt als je zegt, welke nieuwe dingen denk je dan via deze vraag te horen? Gewoon zelf de knoop doorhakken! "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
gamgra Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Hoi Heaky, Je hebt een aantal opties: 1) niks doen, nadeel; je hebt last van C+ aanvallen indien je een GW gebruikt. 2) eeprom vervangen, halve minuut werk, voordeel geen last van C+ aanvallen. 3) De boel flashen, voordeel; meer kanalen duurt 100 minuten met Lookerflash het dubbele of langer met Serial. Misschien beginnen met het vervangen van je eeprom met Declink, indien je de 'spanning' aankan ga je hem daarna flashen met Lookerflash. Wel eerst een bezoek brengen aan de site van Marc Zeugers, voor alle info en handleidingen. groet gamgra
heaky Geplaatst: 10 september 2002 Auteur Geplaatst: 10 september 2002 Wat ik dus graag wil weten of je inderdaad zoveel meer kanalen kan bekijken als je je deco gepatched is. Lees hier verhalen dat er problems zijn met Prem. kanalen. Welke nieuwe menu opties krijg je waar ze het over hebben. En of V9.6 de beste keus is als je enkelt op astra kijkt? En loop je geen risico dat je je deco weg kan gooien als we overgaan naar SECA2?
bolliee Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Gewoon je oude firmware opslaan,en als het nodig is kan je hem toch weer terug zetten... Dreambox 800
heaky Geplaatst: 10 september 2002 Auteur Geplaatst: 10 september 2002 Als ik het me goed herriner kan je nooit je decoder in volledige oude staat herstellen je mist een klein stukje wat niet te herstellen is.
jakob2002 Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Ik heb het alweer geprobeert met de orginele software en het werkt goed hoor vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
gamgra Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 Hoi Heaky, Niet te veel zeveren, gewoon patchen, als je garanties wil zit je in de verkeerde hobby. De decoder is na het patchen gewoon terug te flashen in de originele staat, wel even je originele firmware en eeprom uitlezen en opslaan. groet gamgra
MJB Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 Hoi, Als je toch gaat patchen zorg dan wel dat je iemand in de buurt kent die een OS-link heeft. Want als het fout gaat ..... Bij mij ging het in ieder geval met lookerflash fout Slechts 4 blokken van de 18 werden gewijzigd waardoor de hele software overhoop lag. Succes, Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen