Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De remote RC-10 wordt geleverd voor gebruik met de DM500HD, DM800HD, DM8000HD.

Dat is goed nieuws, want het is een prettige remote, zeker vergeleken met de remote van bijvoorbeeld de DM500HD.

Bron: Voor meer info zie de bijlage (Satvision mei 2012) en linkje.

http://www.dream-mul...bedienung-rc-10

post-39500-0-52056100-1335254488_thumb.jpg

Grtz. Schotelboer.

aangepast door Schotelboer

DM7020HD, Enigma2, IdreamX
BigBiSat: 5.0º 0.8º West 4.8º 9.0º 13.0º 19.2º 23.5º 28.2º Oost
Sat relay: 2* SAR411F, 1* SUR211WSG. LNB: 8* Venton Rocket EXL-S

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Maar geen enkele info of die ook op de 800HD-PVR werkt (dus niet de SE).. Lijkt me wel een handige AB.

Geplaatst:

de dreambox ab's zijn allemaal hetzelfde. Die van de dm800se is prima te gebruiken op de dm800... heb ik zelf al meerdere malen gedaan, nul komma nul problemen...

Geplaatst:

de dreambox ab's zijn allemaal hetzelfde. Die van de dm800se is prima te gebruiken op de dm800... heb ik zelf al meerdere malen gedaan, nul komma nul problemen...

Dit gaat niet.

Goed lezen, het gaat over de RC-10!!!!!

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Oud topic, maar heeft iemand het al getest?

Aangezien de 'oude' afstandsbediening wel gewoon uitwisselbaar is, zou ik niet weten waarom deze niet op de 800HD zou werken...maar toch wel gek dat ze hem niet noemen in de specificaties.

Geplaatst:

Doordat alle lampjes aanwezig zijn op het toetsenbord, zijn batterijen snel leeg. Ook kleinere knopjes zijn veel eleganter maar ik vind oudere AB's beter om mee te bedienen. Gevoel in vingers zegmaar.

Geplaatst:

FFkes een vraagje. Kan je met deze rc 10 ab ook nog andere apparaten benaderen? Dus is het instelbaar? Zo ja, hoeveel apparaten?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Ik gebruik hem voor de mediaspeler ,de TV,en de homecinema.

Wel kun je per knop maar 1 functie toekennen,dus wel een beetje slim programmeren.

Helemaal alle knoppen aanleren kan deze ab niet,maar de meest bebruikte dagelijkse knoppen

zijn prima toe te kennen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook zo'n mooie design AB maar ik mis de handleiding hoe deze te programmeren, voor andere apparaten

Weet iemand waar je de handleiding ergens kunt krijgen??

Greetings

The Matrix

• 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...