Ga naar inhoud


Ziggo DM800HD veel zenders werken niet icm originele kaart


Mydogisgone

Aanbevolen berichten

Heb sinds 2 weken last van zenders die niet meer werken. Krijg dan wel de ondertiteling te zien. Maar geen geluid/beeld.

Heb het op een aantal zenders zoals BBC3/4/HD en sport1 en nog een paar kanalen. Heb al geprobeerd mijn cable.xml aan te passen. (QAM256)

 

Via kabelscan krijg ik wel netjes alle 275 zenders binnen, Maar de genoemde zenders werken gewoon niet. Verder heb ik wel genoeg signaal. en geen BER. Waar kan dit aan liggen? Heb een originele kaart van ziggo er in icm de nieuwste PLI image en zit in het postcode gebied 9700.

 

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hebje nog een ziggo kaart in huis? probeer dat is eens..... ik heb hier 3 kaartjes van ziggo in huis op 1 kaart bleven ook enkele zenders zwart waarvoor ik betaal en op een ander kaartje deden wel gelijk de zenders waarvoor ik betaal

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de volgende regel toe te voegen aan de CCcam config ;)

 

TRY ALL CHIDS: /dev/sci0

 

(indien de kaart in sci0 zit uiteraard)

 

Dankje dit was voor mij de oplossing voorde andere kaart.. waar sommige zenders op zwart bleven ;)

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...