Ga naar inhoud


Goedkoopste prepaid tarief is 3 cent SMS en bellen


rolandroland

Aanbevolen berichten

De goedkoopste prepaid aanbieder is volgens mij: 3 eurocent per minuut en 3 cent per sms. Start tarief is negen komma 5 eurocent. Deze aanbieder werkt volgens mij op het netwerk van KPN Telecom. De geldigheid van het beltegoed wordt niet duidelijk vermeld op de website.

Totaal overzicht van alle GSM aanbieders in Nederland kunt u vinden op deze website:

http://www.telecompa...earch/mvno-list

 

Selecteer dan Nederland. Maar ook andere landen kun je hierop vinden.

 

Helaas komt deze aanbieder niet terecht op vergelijkingssites.

 

Tarieven goedkopere prepaid kaarten:

 

Kruidvat Mobiel 12 eurocent per minuut sms 5 cent (werkt via KPN)

Jumbo Mobiel idem (werkt via KPN)

Dirk/Digros/Bas Mobiel idem (werkt via Vodafone)

Albrecht Discounter Talk (Medion) 13 eurocent per minuut sms 4 cent (werkt via KPN)

Delight Mobile 3 eurocent per minuut sms 3 cent (werkt via KPN?)

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


het gaat niet alleen om de goedkoopste tarieven, maar ook hoeveel betaal je buiten de bundel en kun je het beltegoed meenemen naar de volgende maand(en), moet je aparte bundels nemen voor interet en sms, of betaal je uit de bundel alles...

in deze heb ik goede ervaring met "hollandsnieuwe" (zie de gelijknamige website) zeker voor kinderen aan te raden......geen starttarief..!

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voordeel van prepaid is dat je dus niet met die idiote bundels zit. Het wordt hier ook langzaam een beetje voordeliger merk ik. Wat ontzettend belangrijk is , is de houdbaarheid van je beltegoed. Om voor mij in aanmerking te komen moet het beltegoed het allerliefste onbeperkt geldig blijven zonder voorwaarden... zijn er toch voorwaarden dan verkies ik 1 saldowisseling per 12 maanden... dat kan dus 1 seconde bellen zijn. providers die opwaardering eisen per jaar of nog meer, vallen bij mij altijd af... dit is te gek voor woorden.

 

Ik heb momenteel een NL en SE prepaid kaart... maar ben nog op zoek naar een Duitse kaart... Blijkbaar is het daar niet zo eenvoudig, omdat ze blijkbaar allemaal een registratie eisen... met een duits adres, Vodafone zelfs met kopie van ID/Paspoort mét verblijfsvergunning als je geen D staatsburger bent...... Bij T-mobile D moet je wel registreren, maar heb ik nog niets over de adresplicht gevonden. De 2 bekende discounters die in NL ook bestaan eisden een duits adres waarop je registreert... nu vraag ik me af of je niet gewoon een willekeurig adres kan invullen..... ik weet het niet echt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was dus de CallYa prepaid kaart waarnaar ik op zoek was... Ze vragen wel wat meer dan dat je de kaart rechtstreeks in D koopt.... maar ja, je moet blijkbaar niet registreren. Ik hou het in gedachten.!

Dank je!!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog een tweede telefoon met een prepaid Lycamobile kaartje. Bevalt me prima, en niet te duur.

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tarieven welke ik vermeld had zijn geen abonnementsvorm maar prepaid. Bij de goedkoopste van 3 cent per minuut en 3 cent voor een sms: Het beltegoed is daar 180 dagen geldig. Dat is vrij kort. Echter wanneer je eens in de 180 dagen belt dan wordt het weer verlengd. www.technos.nl is ook een goede aanbieder voor internationaal verkeer. Gebeld worden in Europa is daarbij gratis en je hebt in Nederland super goed bereik omdat Technos in Nederland op alle 3 netwerken in kan loggen. Dus, KPN, Vodafone en T-Mobile. Voorkeur netwerk staat op KPN. Ik raad je aan om die voorkeur netwerk KPN te wissen zodat hij altijd het sterkste netwerk pakt en minder stroom kwijt bent. Niet alle telefoons hebben de mogelijkheid om de voorkeuze netwerk te wissen. Ik heb het in een telefoon gedaan die dit ondersteunt. Vervolgens in een GSM gedaan die dit niet ondersteund en dan blijft het gewist. Telefoons die het niet ondersteunen houden op een of andere manier toch wel rekening met het voorkeuze netwerk welke je dan niet kunt be"invloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een internationale simkaart van "gosim". Nadeel is dat ik een mobiel nummer uit Estland erbij kreeg, en vroeger was dit wel voordelig, maar nu is dat bij veel providers ontzettend duur geworden. Bij Justvoip is het nog steeds betaalbaar, maar de verbinding is onbetrouwbaar... Ik gebruik de Gosim kaart dus vrijwel uitsluitend om uit te bellen... als ik de tarieven bekijk is het goedkoper dan Technos.... Welk telefoonnummer krijg je bij technos? Dat heb ik niet op de website kunnen vinden, en dat is wel belangrijk. Een Zweeds mobiel nummer is altijd erg goed om naar te bellen... dat kost vanuit het buitenland iets tussen de 6 en 8 ct per minuut... de 12 ct /min voor inkomende gesprekken is dan uiteraard ook weer niet zó vreselijk veel, maar met ca 100 minuten tikt het toch ook weer aan, en worden 'alternatieven' het overwegen waard.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...