magielsr Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Waar kan ik voor de Strong SRT8000 H een beschrijving van de procedure vinden en de benodigde downloads?
Smurf Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 hier op het forum meen ik Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
magielsr Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Geplaatst: 26 april 2012 Ja, dat denk ik ook en mag ik hopen. Aangezien er geen zoekfunctie is, kun jij wellicht de weg wijzen?
Smurf Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 (aangepast) zoek functie is rechts boven? http://www.sat4all.c.../page__hl__8000 kun je eens lezen, ik heb zelf ook sattracker 4 of 5 meen ik, gebruik ik op mijn slaapkamer om de canaldigitaal kaart te updaten. welke versie precies weet ik zo ook niet meer is al eeuwig geleden dat ik voor het laatst mijn strong geflasht heb je hebt nodig een pc met serieele poort en paralle poort (met usb naar par en of serieel gaat het meestal niet) met bijbehorende kabels (geen nulmodem) dan heb je nodig de strong loader zet de strong uit sluit kabels aan start de loader de de juiste poorten in, printer stel je in op generieke text printer houd buitenste 2 knoppen ingedrukt terwijl je de strong aandrukt op het scherm staat dan CHA in het schermpje van de loader staat dan een melding van de strong indien het frans is moet je de firmware zoeken voor een 8000 als het engels is moet je de firmware zoeken voor een 8100 voor de eerste keer tenminste, anders kun je de firmware laden in de loader, strong in CHA drukken en de loader op start drukken rest gaat vanzelf. somst start hij vanzelf soms moet je de stroom eraf halen als hij zegt dat het klaar is hoop dat ik niets vergeten ben 26 april 2012 aangepast door Smurf Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen