Ga naar inhoud


settings updaten


Gast

Aanbevolen berichten

Kun je ook de settings updaten vis de satelliet of moet dat perse via de computer??

Vraag zal wel vaker gesteld zijn denk ik???????????

Wil graag ook canal 16:9 en studio ontvangen, schijn je een stukje software van satkoos te moeten downloaden?? Ben zelf nog niet in het bezit van een programmer!!??

Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites


Seca kan ik ontvangen maar na c+ r en b komt het breedbeeld kanaal en the studio, welke hij niet doorgeeft. Opnieuw programeren?? en met welke programmer?? ik moet er nl nog een aanschaffen!

 

tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even twee dingen uit elkaar halen, je kan een kaartje programmeren en de schotel 'programmeren'dit laatste heet patchen.

Als je zegt dat je welk seca kan ontvangen maar geen 16/9 en studio vraag ik me toch af of je wel seca ontvangt en geen irdeto. Wat voo ontvangen heb je en en welke software zit erin? Gebruik je een CI? Wat voor een kaartje gebruik je en welke set zit op de kaart?

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan er even van uit dat je dus een gepatchte humax hebt, de fun moet dus alle kanalen open kunnen gooien. Ik weet niet veel van een FUN af, een ander zal je verder moeten helpen...

Als je nog geen programmer hebt wordt het wel tijd dat je er eentje koopt want de interne cam is geen AU CAM wat inhoud dat er elke maand nieuwe keys opmoeten.

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of een VP20 (lekker goedkoop) Toch nog ff een vraagje als je naar C+ en zo kijkt wat voor een letter staat er dan in de status balk een S of een I. Als er een I staat dan zit C+ in Irdeto op je kaart en kan je daarom geen studio etc ontvangen deze zenden alleen in Seca uit.

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja dat zei je al maar je kan dus ook Nederlandse kanalen in Iredto OF Seco ontvangen. Als je ze in Irdeto ontvangt dan heb je dus geen studio!.

Geef gewoon FF de gegevens van je systeem door dan weten we het zeker, hoeveel moeite kan dit zijn!!!

software versie??

I of S in de balk???

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ontvangt dus wel Discovery met nederlandse taal? Ja? Dat zou betekenen dat je op seca ontvangt en je funkaart in orde is. Wat dan rest is, je PCM updaten in je Humax ontvanger. Het betreft hier een filetje wat je o.a bij satcity kunt downloaden en door middel van PCM edit (ook te downloaden bij satcity) kunt uploaden naar je Humax.

 

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...