Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb een DM800 met het volgende image Newnigma2 2010-05-16, ik weet het is een oud image maar het loopt hier stabiel al enkele jaren.

Nu is mijn vraag hoe kan ik Ccam installeren en kan ik gewoon met het prog. DCC de box benaderen?

Alle tips zijn welkom.

Geplaatst:

Tegenwoordig zit de nieuwste CCcam versie er al werkend op.

Anders kan je hem downloaden met de blauwekop op de a.b.

weet niet of dit met zo'n oud image nog werkt.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb een DM800 met het volgende image Newnigma2 2010-05-16, ik weet het is een oud image maar het loopt hier stabiel al enkele jaren.

Nu is mijn vraag hoe kan ik Ccam installeren en kan ik gewoon met het prog. DCC de box benaderen?

Alle tips zijn welkom.

Als het niet lukt,Heb ik hier de Cccam voor je die moet je in de root van je box zetten en dan installeren via je Ab.

newnigma2-camd-cccam2.3.0_2.3.0-r0_mipsel.ipk Installeren doe je via Menu/Instellingen/Softwarebeheer/Installeer lokale Extentie.Dan kies je voor internal Flash en dan Installeer extenties en nu zie je de Cccam staan, zet er een vinkje voor door op "ok" te drukken daarna installeer je deze met de groene knop. Zo zou het moeten werken bij jou.

Geplaatst:

Als het niet lukt,Heb ik hier de Cccam voor je die moet je in de root van je box zetten en dan installeren via je Ab.

newnigma2-camd-cccam2.3.0_2.3.0-r0_mipsel.ipk Installeren doe je via Menu/Instellingen/Softwarebeheer/Installeer lokale Extentie.Dan kies je voor internal Flash en dan Installeer extenties en nu zie je de Cccam staan, zet er een vinkje voor door op "ok" te drukken daarna installeer je deze met de groene knop. Zo zou het moeten werken bij jou.

Prima beschrijving, Loui. Alleen vindt mijn Lokale Extensies steeds niks, terwijl ik hem wel in de temp map heb staan. Enig idee waar dat aan kan liggen of wat ik fout doe? :confused:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Nee niet in Temp map gewoon voorin de Root.post-33346-0-64779800-1336138175_thumb.jpg

Loui, het is gelukt! Bedankt!

Ik heb de enigma2-CCam nu geinstalleerd, maar het vreemde is, dat ik hem nu nergens terug kan vinden.

Ook niet onder de SoftCam.

Moet ik iets nog ergens uitpakken, of moet ik eerst nog de vorige CCam 2.09 verwijderen? :confused: Die staat wel onder de Softcam/CI.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...