Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgende configuratie:

DM7020HD OpenPLi 2.1 ccCam 2.0.11 cds kaartje zit in deze Dreambox

DM600 Gemini 4.7 ccCam 2.0.11

Op de dm7020hd kan ik tijdens het zappen zien welke hop hij pakt, in alle gevallen pakt de local kaart.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan zien onder Gemini? Hier zie ik alleen maar dat hij ccCam 2.0.11 gebruikt maar niet of hij de 1e hop pakt, dus mij kaartje in de dm7020hd. Of moet ik nu eerst OpenPLi op de dm600 installeren.

Ik vraag dit omdat ik vaak freezes heb op de dm600. Maak gebruik van een oude Seca2 kaart, dus sid limit niet van toepassing.

Dreambox 7020 & 600

Geplaatst:

Ik geloof dat dit gedeeltelijk bepaald wordt door de skin..niet elke skin heeft ruimte vrijgehouden voor dit soort extra info. Daarnaast meen ik mij te herinneren dat je dit (welke info je graag wilt zien) op de DM600 ook nog los in kunt stellen ergens in het menu bij de geavanceerde opties..

Geplaatst:

Freezes ligt bij jou denk ik meer in de sterkte van het signaal dan aan de versleuteling die vanuit je kaart uit de 7020 komt.

Jouw 600 zal bij jou altijd hop1 laten zien omdat de kaart in de 7020 zit.

Een andere optie is er niet,tenzij je ook een kaart in je 600 zelf doet,dan zal ie die waarschijnlijk nemen.

Geplaatst:

Freezes ligt bij jou denk ik meer in de sterkte van het signaal dan aan de versleuteling die vanuit je kaart uit de 7020 komt.

Jouw 600 zal bij jou altijd hop1 laten zien omdat de kaart in de 7020 zit.

Een andere optie is er niet,tenzij je ook een kaart in je 600 zelf doet,dan zal ie die waarschijnlijk nemen.

Uiteraard zijn er wel andere opties maar daar zullen we het hier niet over hebben ;)

Freezes komt in geen geval door sterkte van het signaal, komt volle bak binnen. Als dit zo zou zijn dan zou ik ook op de 7020hd problemen hebben. Als ik zwart beeld heb, dan zap ik even naar een ander kanaal en vervolgens weer terug, dan doet hij het weer....

CDS zal toch niet aan het rotzooien zijn met sids op een seca 2 kaartje?

Dreambox 7020 & 600

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...