wil. Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Ik sta op het punt om een megasat camping led tv met dvb-s tuner aan te kopen. Het is voor op vakantie en heb dan maar geen aparte tuner nodig dus alles ineen. Heb een abo canal+ . Maar zijn er hier op het forum die iets meer kunnen vertellen over dit tv toestel of ervaring. Heb ook nog gekeken naar Alphatronix maar die vind ik te duur. Bvd. willem.
dutchandrew Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 De specificaties zien er in ieder geval goed uit. De televisie beschikt naast de 110-240V aansluiting over een 12/24 volt aansluiting. Zowel dvb-t als dvb-s2 tuner. Een CI+ slot waar een module voor DVB-S2 of DVB-T geplaatst kan worden. Ingebouwde DVD speler.
wil. Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Geplaatst: 8 juni 2012 Ik heb inmiddels de Megasat TV , technisch goed maar de beeld kwaliteit valt wat tegen voor een led TV, te weinig contrast en lichtsterkte. Maar kan iemand mij vertellen waar ik een update voor de software kan ophalen en hoe gaat dit in zijn werk. De gebruiksaanwijzing zegt daar niets over en op de site van Megasat kan ik ook niets vinden. B.v.d. wil.
wil. Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Geplaatst: 5 december 2012 Toch maar weer het draadje oppakken. Ik kan de fabriek update niet vinden ook is er in het menu niets te vinden . Hopelijk kan mij iemand helpen. wil.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen