Wiend Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Ik vind het zelf een beetje domme vraag maar de helpdesk van CanalDigitaal is niet te bereiken.... Gisteren mijn antieke Lemon 070 aan de kant gezet en een VU+ Duo aangeschaft. Dat werkt allemaal goed. Vervolgens online de HD uitbreiding voor 5 euri's per maand extra aangevraagd. Ik had het familie-pakket en volgens mij krijg je na die uitbreiding het famillieHD-pakket, want de site is niet echt duidelijk op dat punt. Enfin, na een tijdje werkte NL1/2/3 in HD. Een aantal zenders uit het HD pakket ontvang ik ook in HD, maar RTL4/5 SBS enz. enz. ontvang ik niet in HD, terwijl die volgens mij wel in dat pakket thuishoren. Doe ik iets verkeerd? Of is CD erg traag? Technisch is alles goed, ik ontvang FTA HD op Astra 1, 2 en 3. Wie kan er iets wijs over zeggen? Bedankt alvast!
Eduard07 Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Heb je de juiste softcam in je Vu+ staan? Misschien moet je de transponder nog eens inlezen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Wiend Geplaatst: 29 april 2012 Auteur Geplaatst: 29 april 2012 Heb je de juiste softcam in je Vu+ staan? Misschien moet je de transponder nog eens inlezen? Transponders ben ik nu inderdaad nog een keer aan het inlezen. Wat is de juiste softcam? Vergeef het mij, ik ben erg handig met computers en elektronika, maar de VU+ is weer iets heel nieuws. Voordeel en tegelijk groot nadeel is dat er zoveel informatie over te vinden is, dat je als nieuweling in eerste instantie door de bomen het bos niet meer ziet. Overigens staat op de VU+ Openpli en CCCam.
youriy Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Enfin, na een tijdje werkte NL1/2/3 in HD. Een aantal zenders uit het HD pakket ontvang ik ook in HD, maar RTL4/5 SBS enz. enz. ontvang ik niet in HD, terwijl die volgens mij wel in dat pakket thuishoren. Ned 1,2 en 3 kun je zelfs zonder abo in HD ontvangen. Welke zenders uit het HD-pakket heb je dan wel? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator wiz Geplaatst: 29 april 2012 Moderator Geplaatst: 29 april 2012 we gaan hier verder, het is niet handig om in twee topics min of meer dezelfde vraag te stellen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten