Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze vraag heb ik al elders op het forum gesteld. Verder heb ik vanochtend al erg veel gelezen op het Internet, vooralsnog zonder oplossing. Misschien kan iemand mijn vraag eenvoudig beantwoorden of weet zelfs de oplossing? Zou mij heel veel tijd schelen en het verhoogt de WAF behoorlijk (WAF = the Wife Acceptance Factor :cry: ).

Gisteren een VU+ Duo gekocht met OpenPli en CCCam erop. Werkt goed, ontvangst op Astra 1/2/3 en de Hotbird is goed dus LNB's, switches enzovoort zijn in orde.

Ik had tot gisteren het Familie-pakket van CD. Dat heb ik gisteren online uitgebreid naar het HD pakket. Korte tijd later deden een aantal HD-zenders uit dat pakket het wel, zoals NL1/2 en 3, maar andere zenders doen het nu nog steeds niet, zoals RTL4 en 5 HD, SBS6 HD enzovoort. Transponders heb ik opnieuw ingelezen, vooralsnog zonder resultaat.

Waar ik nu even mee zit is de vraag of e.e.a. een softwarematig probleem in de VU+/OpenPli/CCCam is? Of dat CD een beetje traag is met het activeren van het HD-pakket. Ze zijn dinsdag pas weer te bereiken. Ik heb een oranje CD-kaart, de kaart zit in een CI-slot van de VU+, abonnement is ook betaald, FTA HD zenders op Astra3 en 2 ontvang ik probleemloos enz. enz.

Wie kan er slimme dingen over zeggen?

Geplaatst:

Is zo een misselijke truc van CanalDigitaal vermoedelijk.

Hierdoor dwingen ze je nogmaals hun dure klantenservice te bellen waardoor de kassa weer even rinkelt bij hun.

Dit soort spelletjes flikken ze al jaren, pas na 2x bellen is dan alles waar je recht op hebt pas te zien en geactiveerd.

Geplaatst:

http://www.sat4all.c...97#entry2081797

dubbel posten is altijd vervelend

Kereltjes die altijd met een vingertje menen te moeten wijzen ook.

Ik weet namelijk nog niet zeker of het een hardwarematig of softwarematig probleem is, gerelateerd aan de VU+ Duo of de software die daarop staat, of dat het wellicht een probleem is wat bij CanalDigitaal ligt? In dit geval lijkt het mij legitiem om eenzelfde soort vraag op twee plekken in het forum te stellen.

Wat wel echt vervelend is, is dat ik een probleempje heb waar ik zelf niet direct uitkom, en dat er weer een verveel is die dit soort vervelende opmerkingen maakt. Help of bemoei je er niet mee. Een forum is toch bedoeld om elkaar te helpen en kennis uit te wisselen, niet om lekker iemand af te zeiken?

Geplaatst:

Domme vraag mischien welke cccam draai je en welke pli en heb je je bootloader al aangepast als je kaart eenmaal doet moet deze het blijven doen heb je nog een oude ontvanger waarin je kan testen.

Geplaatst:

Kereltjes die altijd met een vingertje menen te moeten wijzen ook.

Ik weet namelijk nog niet zeker of het een hardwarematig of softwarematig probleem is, gerelateerd aan de VU+ Duo of de software die daarop staat, of dat het wellicht een probleem is wat bij CanalDigitaal ligt? In dit geval lijkt het mij legitiem om eenzelfde soort vraag op twee plekken in het forum te stellen.

Wat wel echt vervelend is, is dat ik een probleempje heb waar ik zelf niet direct uitkom, en dat er weer een verveel is die dit soort vervelende opmerkingen maakt. Help of bemoei je er niet mee. Een forum is toch bedoeld om elkaar te helpen en kennis uit te wisselen, niet om lekker iemand af te zeiken?

In dat andere topic wat je gestart was vroeg ik je om extra info, hier ben je dus te beroerd voor om op te antwoorden.

Zoek het lekker zelf uit .ik zal me er zeker niet meer mee bemoeien.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Volgens mij heb je altijd 1,2,3 in hd. Ook zonder hd abbo.

Wacht nog een paar dagen totdat je hd abbo is doorgegeven naar je kaart, dat kan enkele dagen duren hebben ze mij eens verteld.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

ik heb dit ook voor gehad.

Je moet je kaart HERACTIVEREN op de website van CD en dan moet je je ontvanger maximum 1 uur laten aan staan op SBS 6 (SD),

En dna werkt het wel.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

Als je inlogt op "Mijn canaldigitaal" en vervolgens 'Uitbreiden zenderpakket" kiest, kun je zien welke pakketten er al aan je smartcard toegewezen zijn.

Als daar het HD pakket bij staat zou je na een heractivatie en/of zenders opnieuw zoeken beeld moeten hebben.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

En? Wat was het probleem? Hoe opgelost?

Dolf

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

En? Wat was het probleem? Hoe opgelost?

Dolf

Het probleem was CanalDigitaal zelf. De uitbreiding van het abonnement via de website was wel aangekomen bij CD en het had moeten werken volgens het systeem, maar het werkte dus niet en de medewerker begreep er uiteraard ook niets van. Enfin, ze moesten e.e.a. handmatig activeren en dat is gelukt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...