Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ondertussen hebben we ook ketnet beeld en geluid.

Ik heb eerst de CCcam upgrade gedaan naar 2.3.0 via de Open-PLI sofwarebeheer.

Andere manieren die op bepaalde foums te lezen zijn (files kopieren etc...) waren geen succes voor mij via openpli dus wel

1. Deinstalleer/remove software via Open-PLI softwarebeheer.

2. download meest recente PLI menu om CCcam 2.3.0 als download beschikbaar te krijgen.

3. download/installeer de CCcam 2.3.0 te vinden onder softcams.

Letop de cccam.cfg file heb ik handmatig bijgewerkt

met de aanbevolen setting voor SID LIMIT.

http://www.sat4all.com/forums/topic/318741-cccam-230-configuratie-instelling/page__view__findpost__p__2043223

en voor mijn lokale tuner sharing

Daarna een online heractivering aangevraagd maar zonder succes.

Deze morgen gebeld naar de service desk van TVV en die zouden het activeren.

Een uur op "Een" gezet maar geen succes

Om 12hr opnieuw gebeld en ze hebben voor zekerheid een nieuw activatie signaal gestuurd maar ze zeiden dat de er heel veel activaties in de wachtrij stonden dus het zou best wel wat langer kunnen duren.

Rond 14hr30 had ik Ketnet beeld en geluid.

Dus opgelost.

Trouwens ook ARD-HD en ARTE-HD waren verhuisd en dat heeft mij ook nog wat uitzoekwerk gekost gezien deze naar een transponder verhuisd zijn die ik niet in de lijst had staan. Ook dat probleem opgelost. Nu hoop ik dat even geen last meer heb van het wijzigende satellietlandschap ...

Geplaatst:

Rare situatie, dat je zelf om een activatie moet vragen om beeld te krijgen op de genoemde zender.Waarom gebeurt dit niet vanzelf met een gezamelijke activatie puls :confused:

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Gast DIGIBOY
Geplaatst:

Vandaag, 03/05/2012 nog steeds geen beeld op Ketnet/op12 Melding: uw abonnement is niet geldig voor deze zender. Ik heb getracht te bellen naar Tv Vlaanderen. Je kan er gewoonweg niemand aan de lijn krijgen. Steeds een keuzemenu druk1, druk 4, druk 5, druk 8... en uiteindelijk staat de klant nergens! Ik ga nu voor de activering van Ketnet een aangetekende brief opsturen omdat ik niemand via hun telefoonlijn kan bereiken. van klantvriendelijkheid gesproken...

Gast Vampire Trix
Geplaatst:

Ondertussen moet je Ketnet niet meer activeren, zou nu in alle pakketten automatisch moeten doorkomen zonder activatie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen