Hoppy Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Supermarkten hebben het morgen weer druk met de verkoop van de papieren zakdoekjes.... Gut gut ff geen beeld en we zitten meteen te janken.. Wat kom je hier dan op het forum doen als je niet van TV houdt?? Het lijkt me logisch dat er niet zomaar een flink aantal kanalen uitvalt. Je betaalt een flink bedrag per maand dus mag je ook verwachten dat het blijft werken. Wat veel erger is dat CanalDigitaal geen enkele melding maakt op de website dat er een storing is. Veel mensen zullen dus maar moeten raden wat er aan de hand is want slechts een beperkt aantal geinteresseerden zullen naar een forum zoals hier gaan om navraag te doen. De pagina waar je geinformeerd zou moeten worden: http://www.canaldigitaal.nl/actuele-meldingen/meldingen.aspx
goto Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Wat kom je hier dan op het forum doen als je niet van TV houdt?? Het lijkt me logisch dat er niet zomaar een flink aantal kanalen uitvalt. Je betaalt een flink bedrag per maand dus mag je ook verwachten dat het blijft werken. Wat veel erger is dat CanalDigitaal geen enkele melding maakt op de website dat er een storing is. Veel mensen zullen dus maar moeten raden wat er aan de hand is want slechts een beperkt aantal geinteresseerden zullen naar een forum zoals hier gaan om navraag te doen. De pagina waar je geinformeerd zou moeten worden: http://www.canaldigi.../meldingen.aspx Stel je eens even niet zo aan, hoelang heeft de storing nu geduurd.... een uurtje ? Weet je wat, CD doet het met opzet om mensen zo als jou even een hoge bloeddruk te geven. Misschien bij de volgende storing de fiets pakken, eindje om en daarna kijken of er weer beeld is. Geloof me, is echt beter voor je. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
devisser Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Wat kom je hier dan op het forum doen als je niet van TV houdt?? Het lijkt me logisch dat er niet zomaar een flink aantal kanalen uitvalt. Je betaalt een flink bedrag per maand dus mag je ook verwachten dat het blijft werken. Wat veel erger is dat CanalDigitaal geen enkele melding maakt op de website dat er een storing is. Veel mensen zullen dus maar moeten raden wat er aan de hand is want slechts een beperkt aantal geinteresseerden zullen naar een forum zoals hier gaan om navraag te doen. De pagina waar je geinformeerd zou moeten worden: http://www.canaldigi.../meldingen.aspx Ik lees alleen maar daar op die pagina www.ikverhuismee.tv Ik verhuis ook mee, ik heb 2 kaarten 75,00 euro per maand die zeg ik morgen op . Ik verhuis mee naar ziggo
theparasol Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Ik hoop dat je nooit een storing bij Ziggo mee gaat maken want die duren in de regel langer, veel langer dan een uurtje. En dan hebben het nog even niet over onregelmatige storingen in wijkkasten. Die worden soms nooit opgelost, soms na heel heel lang aandringen. Maar verhuis vooral: het gras bij de buurman is altijd groener!
Thundybirdy Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Wat een stelletje zeurkousen. Het ligt er een uurtje uit. Ja, ik vind dat ook niet fijn maar verhuizen, no way. Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordig. Verhuis ze!
jacobus Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Een dienst als een tv signaal behoort nu eenmaal nooit uit te vallen. Uiteraard is dat niet realistisch. Maar als het uitvalt, doet het nauwelijks ter zake hoe lang, als je net ergens naar zit te kijken, is het simpelweg super irritant. Dus hou allemaal ns op met iedereen voor zeikerd uit te maken, als je verder niks te melden hebt.
Erwan Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Waar zijn trouwens de ondertitels bij Legally Blond op Net5 HD ? Op de SD versie zitten ze wel.
CB1 Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Ik hoop dat je nooit een storing bij Ziggo mee gaat maken want die duren in de regel langer, veel langer dan een uurtje. En dan hebben het nog even niet over onregelmatige storingen in wijkkasten. Die worden soms nooit opgelost, soms na heel heel lang aandringen. Maar verhuis vooral: het gras bij de buurman is altijd groener! Ziggo en Ziggo zijn 2 verschillende dingen als je meerdere providers over neemt. Hier ziggo al 5 jaar en nog nooit zomaar uitval gehad. Krijg netjes email wanneer er werkzaamheden zijn en wanneer je modem te restarten. Echt chapeau Ziggo. Zo hoort het. Zo zie je maar war voor de ene geld geld niet voor de andere. Daar waar een ander Ziggo afraad zal ik zeggen, Direct overstappen naar ziggo. Nooit geen echte storing gehad en altijd internet en tv en telefonie gehad zonder haperingen. Gr Cb1
Reneetjuh Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Hier werkt "alles" weer... Ze fixen het sneller dan een gemiddelde kabelboer... maar stap gerust over (!) De gemiddelde kabelboer hoeft het vaak ook niet te fixen, die leveren namelijk wel gewoon beeld Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...
theparasol Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Dan moet je hier de buren eens vragen, die zijn van ellende naar iptv gegaan.
Alventali Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Ik heb in de 12 jaar dat ik via de satelliet kijk daarnaast ook altijd kabel gehad. En heb op de satelliet minder uitval gehad dan op de kabel. En dan reken ik de tijd van uitval door heftige regenbuien ook nog mee. En dan was UPC ( toen ik nog in regio Eindhoven woonde ) beter als nu Ziggo. Heb nu in 2 jaar al meer uren uitval bij Ziggo gehad dan in de laatste 6 jaar van UPC. Wil niet zeggen dat ik ook niet ff sta te vloeken op het moment dat de bende ff uitvalt. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Reneetjuh Geplaatst: 30 april 2012 Geplaatst: 30 april 2012 Dan moet je hier de buren eens vragen, die zijn van ellende naar iptv gegaan. Nou, IPTV schijnt hier in de regio helemaal een ramp te zijn... Vooral de decoders schijnen dramatisch te zijn met zeer slome zaptijden... Hier in de regio is Ziggo echt heel goed en nooit uitval... Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...
Bazel Geplaatst: 30 april 2012 Auteur Geplaatst: 30 april 2012 Overal zijn er wel eens problemen. Zowel bij canal digital als bij ziggo als ook bij upc. Persoonlijk vind ik de kwaliteit op de schotel het mooist en maakt het mij niet zoveel uit als het er een keer uit ligt, enige wat ik mij dan afvraag is of het alleen bij mij is of voor meerdere geldt ivm opstelling van schotel e.d. En nu tv uit en biertjes drinken! DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
cheapwatcher Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ik dacht al dat er iets mis ging bij de decodering, maar het bleek dus een kortdurende storing te zijn. Gelukkig was het weer snel opgelost. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
René Verbiest Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Was i.d.d. kort, maar in tegenstelling van wat topic starter schreef, deden ook BVN en de regionale ongecodeerden het niet. Alleen de via andere providers doorgegeven zenders en de TP 12344 op astra1 deden het wel. Zo kwam ik voor mijzelf tot de conclusie dat het hier een storing betrof van de TP's van CDS, met uitzondering van bovengenoemde, kan natuurlijk zijn dat die ook uitgevallen is en dat, op het moment dat ik erlangs schakelde, deze als eerste weer terug in de lucht was, maar dat weet ik dus niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen