boaz Geplaatst: 30 april 2012 Geplaatst: 30 april 2012 Ik had mijn Ultimo op de schotel aangesloten met doorlussen van tuner A naar B. Nu heb ik een extra kabel getrokken en zit tuner A via Disecq op 4 LNB's aangesloten en heeft tuner B een eigen aansluiting op Astra 23 solo. Wat me nu opvalt is dat de tuner aanzienlijk trager zapt, zelfs bij wisseling binnen 1 transponder, tunerkeuze van auto op voorkeur tuner A maakt geen verschil. Iemand ook deze ervaring? Enige andere wijziging is dat de solo LNB voor Astra 23 is vervangen door een quatro (ook de slaapkamer krijgt nu Astra 23) Tuner C is voor digitenne. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Klavervier Geplaatst: 30 april 2012 Geplaatst: 30 april 2012 4 lnbtjes van smart duo, gebruikt kosten deze ongeveer 5 eurotjes twee diseqc's en je wagentje loopt als een zonnetje, wil je daar niet aan, dan maar ouderwets even opvoeren loopt hij ook wel 80 kmtjes. Verder heb ik geen hersens en bral maar wat in het rond Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Moderator wiz Geplaatst: 30 april 2012 Moderator Geplaatst: 30 april 2012 Geen idee. Ik heb 3 sat tuners in de mijne zitten en ik merk geen verschil qua zapsnelheid. Vroeger zat tuner C ook doorgelust, en nu heeft die een eigen aansluiting, maar zappen gaat nog net zo snel. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen