Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier 2 oranje kaarten, waarvan er maar 1 het film1 pakket heeft.

Ik heb deze kaarten in aparte 800HD boxen zitten in hetzelfde netwerk.

De ene kaart heeft van mij group=1 en de andere kaart heeft group=2 gekregen.

Kijk ik nu met de kaartloze client met slechts 1 reader geaktiveerd, dan gaat het zappen prima. Aktiveer ik bij de kaartloze client ook de 2e reader, dan duurt het zappen opeens 2x zo lang.

Het maakt niet uit welke reader ik aktiveer: 1 reader gaat ok, bij 2 zapt ie traag. Als ik de film1 reader configureer op alleen film1, dan gaat het zappen weer wel sneller. Net alsof beide readers op elkaar gaan wachten ofzo.

Het traag worden is ook op de boxen met de kaart, zodra deze bij de local user de extra group krijgt van de andere reader, gaat het zappen traag.

I

Voor oscam-oscam gebruik ik camd35 met voor de beide readers met kaart een apart poortnummer.

Ik heb wel au aan staan omdat er zo onregelmatig gekeken wordt dat soms de updates gemist werden.

Iemand enig idee hoe ik de boel sneller kan krijgen??

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Post je configs eens zonder namen en password, misschien dat we dan wijzer worden.

Het zou aan je loadbalance instelling kunnen liggen bijvoorbeeld, maar als ik het zo lees zit de ene kaart in dreambox1 en de andere in dreambox2. Niet in één en dezelfde box dus?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...