Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

dag, graag info van experts

in mijn dreambox 800se de filmware van dream 20120512 erin gezet

de gemini 3.2 en de multifeed plugin

alles werkt ook mijn cccam

maar weet niet hoe krijg ik de hbbtv en de webbrowser waar en hoe instellen

moet ik bijkomend plugins inst

de image op zich zeer goed en zelf de snelh zappen zeer tevreden

mvg titanw

Ik zal mijzelf nog één keer herhalen. Dit onderwerp gaat over de originele firmware en hbbtv + Linux kernel 3.x

Als je dus vragen hebt over Gemini, stel je jouw vraag duidelijk geformuleerd in een nieuw (eigen) onderwerp. (simpele forum etiquette!)

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik ben vanmorgen maar weer eens aan het experimenteren geweest met de nieuwe DMM dreambox-image-dm8000-20120512.nfi.Wat me opvalt is wanneer ik dccamd (Cccam) draaiende heb dus gewoon beeld,en ik installeer daarna g3wizard_0.16-r0_all,ipk en installeer daarna GP3 BluePannel verdwijnt dccamd(Cccam) dat wil zeggen dat deze niet meer werkt en ook niet meer aan de praat te krijgen is.Verder heb ik e2-mipsel-cccam_2.2.1_101122.tar.gz geinstalleerd en deze werkt met GP3 Blue Pannel dus ik kan deze Cccam 2.2.1 selecteren en opslaan, maar dan nog werkt deze cam niet.Komt dat door de kernel of vergeet ik iets.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Ik ben vanmorgen maar weer eens aan het experimenteren geweest met de nieuwe DMM dreambox-image-dm8000-20120512.nfi.Wat me opvalt is wanneer ik dccamd (Cccam) draaiende heb dus gewoon beeld,en ik installeer daarna g3wizard_0.16-r0_all,ipk en installeer daarna GP3 BluePannel verdwijnt dccamd(Cccam) dat wil zeggen dat deze niet meer werkt en ook niet meer aan de praat te krijgen is.Verder heb ik e2-mipsel-cccam_2.2.1_101122.tar.gz geinstalleerd en deze werkt met GP3 Blue Pannel dus ik kan deze Cccam 2.2.1 selecteren en opslaan, maar dan nog werkt deze cam niet.Komt dat door de kernel of vergeet ik iets.

hoi loii k

waar heb je het bluepannel dan voor nodig?

als je de image en de cc cam instaleerd heb je toch beeld?

de g3wizard is toch voor de pugins

aangepast door DIGIWIEW
  • Like 1

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...