marleentje Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Zopas de fastsan voor tvv uitgevoerd, nog geen nieuwe zenderlijst ? Dus nog geen Ketnet, ook ARD-HD en ARTE-HD nog niet aangepast ? Ik dacht dat ze wat korter op de bal zouden spelen. Maar ja wie werkt op 1 mei ? Gtjes. Leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Brambo's Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ik heb deze morgen nochtans de nieuwe lijst ingeladen op mijn Vu+ Duo. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
frododehobbit Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 (aangepast) Heb je een m7 sat801. Ik dacht eerst ook dat ik de nieuwe lijst niet kon laden. Ketnet en de regionale op 13 staan echter niet op de juiste volgorde. 13 staat tussen 176 en 178 en ketnet staat tussen 108 en 111. Sorteren helpt niet. Ik zal ze manueel naar de juiste plaats moeten zetten. Op ketnet op12 heb ik trouwens geen beeld."Geen toegang gecodeert signaal" is de melding. edit: fabrieksinstelling gedaan en nu staat alles in juiste volgorde,maar nog geen beeld.Op mijn hoofdkaart heb ik wel beeld. 1 mei 2012 aangepast door frododehobbit
redneck eyeball Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 @frododehobbit, heb je je wel bij tvv aangemeld om Ketnet te kunnen ontvangen ? Als je niet het hoogste pakket hebt en je hebt het niet apart aangevraagd, via het strookje wat je hebt gekregen, dan zal je geen beeld hebben. Bel morgen maar eens naar de klantendienst, je kan telefonisch ook reageren. En als je de brief nog liggen hebt, er stond ook een URL op waar je het online kon aanvragen.
vladimirke Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 redneck eyeball, waarom MOETEN we de activatie van Ketnet aanvragen? TVV kan het signaal toch ook eenvoudigweg doorsturen en degenen die de juiste ontvanger en abonnement hebben krijgen dan toch beeld?
iopdodo Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 redneck eyeball, waarom MOETEN we de activatie van Ketnet aanvragen? TVV kan het signaal toch ook eenvoudigweg doorsturen en degenen die de juiste ontvanger en abonnement hebben krijgen dan toch beeld? Ze willen weten wie allemaal al een HD-ontvanger heeft zodat ze sneller alles kunnen uitzenden in mp4. Heeft iemand nog de URL om de registratie te doen ?
vladimirke Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 iopdodo, ik wou het eens van een TVV-medewerker lezen want ik wist dat ook wel alleen draaien ze daar mooi rond de pot.
katwezel Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ketnet zit in het licht pakket , dus je moet je niet aanmelden, mogelijks dien je een fastscan uit te voeren , staat trouwens ook vermeld op hun info kanaal M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
frododehobbit Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Activeren kan via http://www.tv-vlaanderen.be/klaarvoorhd/aanbod.html Alles invullen en dan kiezen voor "ik heb al een hd ontvanger" Je krijgt dan volgende mail: Geachte heer, mevrouw, Wij hebben de aanpassing van uw gegevens goed ontvangen en verwerkt. Vanaf 1 mei zal u dan ook toegang hebben tot het nieuwe Ketnet. Met vriendelijke groeten, Heb echter nog altijd geen beeld. Zal morgen maar eens bellen.
redneck eyeball Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Stem eens een uurtje af op één en probeer nadien nog eens. Het signaal moet wel verstuurd worden en tot bij jouw kaart raken. Je zal vandaag wel niet de enige zijn ...
iopdodo Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 (aangepast) Activeren kan via http://www.tv-vlaand...rhd/aanbod.html Alles invullen en dan kiezen voor "ik heb al een hd ontvanger" Je krijgt dan volgende mail: Geachte heer, mevrouw, Wij hebben de aanpassing van uw gegevens goed ontvangen en verwerkt. Vanaf 1 mei zal u dan ook toegang hebben tot het nieuwe Ketnet. Met vriendelijke groeten, Heb echter nog altijd geen beeld. Zal morgen maar eens bellen. Url hierboven geeft aan dat ik al een HD ontvanger heb. ( Nog maar sinds een dag mijn oude dm7025 vervangen door CT-9200 ) Geen beeld op ketnet, al de rest wel ok. ( Jim, Regionale ) Zou het iets te maken kunnen hebben dat ik nog op het oude "basispakket" zit ipv het huidige "Basic Light" ? Smartcard lijkt ok: ............... rev I4A entitlements: 0000 MANAGMENT : 2012-07-02 006c TV VLAANDEREN : 2012-07-02 1 mei 2012 aangepast door iopdodo
pollebru Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Ik heb hier ook het oude Basis pakket en krijg de melding dat ketnet niet voorzien is voor mijn abonnement. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Vampire Trix Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Nadat je doorgeeft dat je een HD-ontvanger hebt via die link duurt het tot na middernacht voor de wijzigingen uitgevoerd worden. Je moet dus tot morgen wachten en je zal beeld hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen