Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een vraag aan de gebruikers: ik heb al een tijdje de laatste CCcam (rev I4A) draaien met in de kaartlezer een CDS kaartje met HD pakket.

Nu heb ik niets veranderd en toch steeds freezes (langdurig) op RTL4 en 7HD, van de opname van Voetbal International staat er maar een paar minuten op, GTST ging er live uit, vrouwtje boos! :mad: De kaart staat intern geshared naar de VU op de slaapkamer.

Ik kan wel overschakelen naar SD maar ik betaal niet voor niets voor HD. :mad:

Wat kan de oorzaak zijn? :confused:

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Dat kan niet de oorzaak zijn, er is voldoende signaal, na een paar minuten GTST kijken valt gewoon het beeld langdurig stil, gevolg is dat de sat voor mij nu niet stabiel is en dat heb ik echt wel nodig gezien het vele opnemen.

Ik wijk dan ook steeds meer uit naar ITV van KPN, sat zal ik er voorlopig wel bij blijven houden, ik heb in de DM8000 ook nog twee DVB-t tuners, maar het abonnement gaat worden opgezegd.

Overigens gaat aan het opzeggen ook nog een andere reden gepaard namelijk het feit dat CDS gemankeerde pakketten heeft en dat ben ik ook al langer zat.

Neemt niet weg dat ik nog steeds op zoek ben naar de oorzaak van het probleem.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

De Satelliet is wel stabiel,we hebben hier niks geen last van, Is het ook niet mogelijk dat je een veroudere firmware hebt of settingslijst?Ik kan jou nu een lijst geven die is vanmorgen gescand op 4 satellieten 13 tot en met 28.5.ik zal die jou eens geven en dan kun je zien of dat helpt.DREANBOX_8000_DOWNLOAD.rar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...