Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn resultaten met timelapse tot nu toe :

http://www.youtube.com/watch?v=ZiZveCfWHY0

Nu loop ik tegen het probleem aan dat de batterij van 700 mAh na ongeveer 2 uur leeg is. Zou ik d.m.v. een dummy batterij waar ik een 3100mAh aan hang een veel langere opnameduur krijgen of zou dit schade aan de camera veroorzaken door het grote verschil aan mAh's?

Ik heb absoluut geen verstand van electronica, dus wellicht dat deze vraag een beetje dom over komt.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Geplaatst:

Geen enkel probleem, als de volt maar gelijk blijft , en de plus en min aansluiting

moet ook gelijk zijn .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie.

Dan gelijk maar de volgende.

Als ik 2 batterijen gebruik en de + polen met elkaar verbindt en ook de - polen. Krijg ik dan 3,7 volt 6200 mAh?

Ik loop met het idee om een hele dag op te nemen, dus beginnen met zonsopkomst en te sluiten met zonsondergang. Ik kan dan tussentijds de batterijen omwisselen zonder dat ik het gevaar loop dat ik de spanning naar de camera onderbreek.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Geplaatst:

Als je de plus doorverbind met de plus , en de min met de min dan verhoog de AH , dat heet parallel

Verbind je de min naar de plus dan verhoog je de spanning dan staan ze in serie ,hogere spanning dus

post-40340-0-88431300-1335901570_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wat voor camera heb je? Mischien een idee om een externe adapter voor je camera te kopen en dan de connector afknippen en daar je accu's op aansluiten?

Dan hoef je je orginele accu niet te slopen. Let wel dat je dezelfde accuspanning hebt als de adapterspanning.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...