hro Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Geplaatst: 19 mei 2012 komt in orde, heb hier al een HbbTV-boeket gemaakt. Omdat nog niet iedereen dit heeft is het bij het 3D-boeket achteraan geplaatst (of als je bovenaan de lijst staat: naar boven scrollen, dan kom je er meteen). Ook het HDTV-boeket krijgt daar een plaats. Eens was hd een uitzondering, reden voor dit boeket, maar nu is het zo algemeen... Volgende lijst komt uit als er voldoende belangrijke mutaties zijn. Denk aan de extra hd-zenders voor de Olympische Spelen door de BBC..! 1
_Bartje_ Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Bedankt voor de nieuwe zenderlijsten, super dat er mensen zijn die zich hier mee bezig willen houden.
ikkeenjij36 Geplaatst: 27 mei 2012 Geplaatst: 27 mei 2012 komt in orde, heb hier al een HbbTV-boeket gemaakt. Omdat nog niet iedereen dit heeft is het bij het 3D-boeket achteraan geplaatst (of als je bovenaan de lijst staat: naar boven scrollen, dan kom je er meteen). Ook het HDTV-boeket krijgt daar een plaats. Eens was hd een uitzondering, reden voor dit boeket, maar nu is het zo algemeen... Volgende lijst komt uit als er voldoende belangrijke mutaties zijn. Denk aan de extra hd-zenders voor de Olympische Spelen door de BBC..! beste hansten 1e jouw lijsten zijn volgens mij de beste maar wacht nog op de update voor het hbb-tv boeket en misschien is een map voor idd de nieuw bijgekomen zenders ook wel interessant en dan bij weer een volgende update weer op de plek te zetten waar ze horen groeten ikkeenjij36 Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa
hro Geplaatst: 27 mei 2012 Auteur Geplaatst: 27 mei 2012 @ikkeenjij36: Dank voor je complimenten. Ieder heeft zijn voorkeur. De een vindt Henksat-lijsten fijner, de ander die van 'Hans'. Gelukkig is er keuze. Een boeket HbbTV heb ik al aangemaakt, bij de eerstvolgende update zul je dit zien. Momenteel zijn er nog te weinig belangrijke mutaties om nieuwe lijsten in zes varianten te maken. Komt goed. Zeker als de extra BBC HD-zenders voor de Olympische Spelen in de lucht komen. Nieuw boeket 'nieuw sinds' houd ik ook al bij. Deze zenders staan meteen ook in het boeket (cq boeketten) waar ze thuishoren en dus ook even 'dubbel' in 'nieuw sinds 1 mei'. groet, Hans.
SalimRMAF Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Hans, ik heb nu de zenderlijst van begin mei, maar was eigenlijk op vandaag aan het wachten op een nieuwe zenderlijst maar ik zie dat die er nog niet komt. Waar ik mee zit is dat ik voor mijn ouders 10 Arabische zenders altijd op de nummers 1 tot en met 10 moet hebben, ze zijn het jaren gewend. Nu open ik Dreamboxedit twee maal, met aan de ene kant de nieuwe zenderlijst, en aan de andere kant de huidige (met ar. zenders). Ik kopieer de 1e 10 zenders van de oude naar de nieuwe lijst, en plak ze helemaal bovenin: nu heb ik wel de arabische zenders op de nummers 1-10, maar klopt de lijst voor de rest? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
hro Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Geplaatst: 1 juni 2012 @Salim, de noodzaak voor een nieuwe zenderlijst qua zenders van Canal Digitaal en TV Vlaanderen is er nog niet echt. Maar er zijn genoeg mutaties voor een nieuwe lijst. Echter... OpenPLi gaat over op een nieuwe manier van aanleveren. Hier wilde ik op wachten. Zal zeer binnenkort zijn (is me gemaild). Kopieer en plak gaat alles goed, alles schuift gewoon op. Als je de zenders bovenaan zet komen ze op 1 t/m 10 en is nummer 11 dan Nederland 1 (thans nummer 1). Je zou een apart boeket kunnen maken voor je ouders of de zenders in het semi-boeket 'Gemaakt op xxxxx' kunnen zetten. Zelf gebruik ik DreamSet om de lijsten te bewerken. Werkt perfect. Maar ieder zijn voorkeur.
SalimRMAF Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Aah okay! Ik run op Openpli 3.0 met mn ET6000, werkt tot nu toe naar behoren. Ik merk dan 3.0 wel sneller/stabieler zapt dan bij 2.1! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
armanie Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Wat is er van movies4men2.2+1fta hoor er niets meer van zijn al weer een maand verder. Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen