hansputters Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Vanavond gingen omstreeks 22.00 uur alle gecodeerde zenders (Ned1, 2 en 3 en alle RTL'len) ineens op zwart. Na de box gereboot te hebben weer beeld maar na ca. 30 minuten hetzelfde fenomeen. Herstart van softcam (2.2.1?) haalde ook niets uit Heeft iemand een suggestie waaraan dit kan liggen?
hansputters Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Geplaatst: 1 mei 2012 Na mijn post heb ik het volgende gedaan: CDS kaartje uit slot verwijderd, ontvanger voor 10 minuten stroomloos gemaakt Vervolgens weer ingeschakeld en toen kaartje geplaatst: weer beeld! Als laatste handeling heb ik de softcam 2.2.1. via apllicaties/rode knop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kan ik nog meer doen?
luijt019 Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Heb hier hetzelfde probleem, ik gebruik cccam. Krijg het ook niet meer opgelost, zal morgen verder moeten zoeken. Leo
Neptunus Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Via het menu even CCcam herstarten zou het ook op kunnen lossen, verder kan je beter de kaart upgraden naar Rev I4A en CCcam naar de laatste versie, dan heb je 4 kanalen vrij geschakeld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
hansputters Geplaatst: 4 mei 2012 Auteur Geplaatst: 4 mei 2012 Intussen draait mijn decoder al weer twee dagen probleemloos na hem noodgedwongen geflashed te hebben. CCcam 2.2.1. is -opnieuw- geïnstalleerd vanuit de feed. V.w.b. het upgraden van kaart en CCcam zelf, kun je dat wellicht in Jip en Janneke-taal uitleggen? (stappenplan?) Bedankt!
Loui (K) Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Waarom neem je niet de Cccam 2.30? die werkt beter vind ik.
hansputters Geplaatst: 4 mei 2012 Auteur Geplaatst: 4 mei 2012 Ga ik proberen, dank je wel! Eerst de bestaande deinstalleren, neem ik aan of bijten die elkaar niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen