dark-angel-djin Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 hoi bij het opnemen va programma ineens stroom onderbreking gehad sindsien krijg ik en hdd niet meer in orde hij ziet hem bij het opstarten en zegt datik een nieuwe opname ... moet maken maar als ik bij menu >instellingen >hddga en wil formateren zegt die dat die geen partietie kon maken en geeft een crash log aan ..... hoe kan ik dat nu oplossen ?? telnet en dan sfsck /dev/sda helpt ook niet
michaelangelo Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Wellicht helpt het om je box opnieuw te flashen of om je hdd af te koppelen en weer aan te koppelen. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
dark-angel-djin Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Geplaatst: 2 mei 2012 opnieuw flashen heeft niet geholpen
dark-angel-djin Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Geplaatst: 2 mei 2012 loskopelen helpt ok niet het is software matige probleem , op pc word de hdd hekent en geformateerd maar als ik in de DB doe dan kan ik die niet formateren krijg een krash
Loui (K) Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Je kan het beste gewoon de Hdd weer inbouwen,en de Firmware er opnieuw opzetten.Ik denk dat dan het probleem over is.Heb je via Telnet "mount: geprobeerd dan kun je zien of hij ook herkend word.
jerpsx Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Misschien ook interessant om de crashlog hier te plaatsen...daar zijn ze voor.
dark-angel-djin Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Geplaatst: 2 mei 2012 (aangepast) ik heb veel gedaan 1- originele image van dream mm er opnieuw op geflasht 2- dvd app los gekoppeld en reboot gegeven 3- met telnet geprobeerd te mounten en te formateren ook na het formateren van de hdd in de pc had ik geen succes met originele dmm image en altyd foutmelding na het instaleren van gemini icvs image de voorlaatste ( niet de nieuwste icvs ) kan ik , formateren , opnemen , afspelen films er op en er af doen ik neem aan dat het een bug is van de laatste firmware al zou men zeggen dat het onmogelijk is daar mee dat ik niet de nieuwste icvs maar een oudere er heb opgezet omdat die ook gebaseerd zijn op de originele (neem ik aan ) ik wil de crash log hier posten maar krijg telkens deeze melding enigma2_crash_946685340.log Je hebt geen toestemming om dit type bestanden te uploaden 2 mei 2012 aangepast door dark-angel-djin
Loui (K) Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 Even inpakken met Zip of rar en dan het bestand uploaden.
dark-angel-djin Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Geplaatst: 2 mei 2012 hier ingepakt 2 logs enigma2_crash_1335921417.log.zip
columbo Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 zo te zien op 2e bestand,je hebt je HDD niet gemount ,dus stel je de HDD in het menu in op auto mount.
dark-angel-djin Geplaatst: 4 mei 2012 Auteur Geplaatst: 4 mei 2012 ik kreeg die niet gemountook niet met telnet telkens een crash na het flashen van icv image wass alles weer in orde iCVS-Image-dm8000-20111012193617.nfi als ik die van dream multimedia er op zet he ik problemen
dark-angel-djin Geplaatst: 6 mei 2012 Auteur Geplaatst: 6 mei 2012 weer het zelede verhaal zonder stroom uitval kan niet mounten ook niet met telnet zaou het aan men hdd liggen is een nieuwe seagate het werkt een tydje en ineens krijg ik een uitval en kan er niets meer mee doen
Loui (K) Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Zou kunnen, ik heb er al een paar jaar een Maxtor van 160GB in zitten maar tot nu toe geen problemen,ook al zet ik er soms verschillende image op om te proberen.
dark-angel-djin Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Geplaatst: 16 mei 2012 heren niemand enig idee ?? heb de seagater er uitgehaald en een WD er in gezet en nog altyd problemen die mount die wel maar kan niet formateren of dergelijke heb die ff aan de praat gekregen maar even erna weer craslogs zal die in bijlage er bij doen crashlog 16mei.zip
Loui (K) Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 (aangepast) .De vraag was al gesteld 16 mei 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen