Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wordt de laatste tijd geplaagd door verborgen reclame in webpagina's, d.w.z. verschillende woorden worden ge-hyperlinkt, zo gauw je daar met de muis overheen gaat krijg je reclame van een of ander merk.

Text-enhance staat er dan bij.

Is dat een virus of andere rommel, en hoe kom ik er vanaf.

Ik heb dit alleen op mijn laptop, niet op mijn computer, de laptop heeft Vista als besturingssysteem en gebruik Security Essentials van Microsoft.

met vriendelijke groet

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Die enhanced functionaliteit heb je waarschijnlijk zelf geinstalleerd.

Nl met iets dat je onlangs hebt geinstalleerd.

Loop eens door de lijst met geinstalleerde software.

Configuratiescherm / Software ...

gr. Erik

Geplaatst:

Ik weet niet welke browser je gebruikt maar het is over het algemeen een plugin die geïnstalleerd is. Dit kun je vinden in de instellingen van je browser. Als je meer info geeft kunnen we je misschien verder helpen. Soms ook wel bekend onder de naam "better links"

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik weet niet welke browser je gebruikt maar het is over het algemeen een plugin die geïnstalleerd is. Dit kun je vinden in de instellingen van je browser. Als je meer info geeft kunnen we je misschien verder helpen. Soms ook wel bekend onder de naam "better links"

Problem solved, ik gebruik firefox en er zat een plugin geinstalleerd die ik niet kende, deze verwijderd en klaar is poetsdoekje................ ;)) Bedankt voor het meedenken....

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Mooizo :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen