Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand misschien helpen met mijn probleem, ik probeer tv programma's op te nemen van tv met een Samsung smart tv instellen geen probleem maar meestal na een minut of 10 15 stopt de opname en dat komt denk ik door de foutmelding E4, dit is dan kort in beeld en daarna kan ik verder kijken zonder problemen maar de opname is dan wel gestopt en verbroken.Wat doe of is hier aan de hand aub?

Vast bedankt Nikita

Geplaatst:

Wat van harde schijf gebruik je, hoeveel mb ,of gebruik je een usb stik

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Hallo Nikita,

Een kennis van me had precies hetzelfde probleem, ook een Samsung smart tv.

Helaas vermeld je niet het typenummer van de tv, en of je tv kijkt via de kabel of digitenne of canaldigitaal.

Maar die kennis is aangesloten op de ziggo kabelprovider en aan de achterkant zat een ci module van Smit met daarin de smartcard van ziggo.

Elke keer na een minuutje of tien/vijftien werd de opname gestopt. De winkel die de tv en module heeft geleverd heeft toen de module omgeruild voor een nieuwer model, namelijk de QUANTIS module, daarna was het probleem opgelost, elke uitzending word nu helemaal opgenomen!

post-36388-0-34272400-1336226096_thumb.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo dunhans,

Ik heb een Quantis module gekocht en geplaatst, helaas mocht niet baten, kabels vernieuwd stekkers en aansluitingen gecheckt, helaas pindakaas, het enige wat volgens mij nog het probleem kan zijn is de tv zelf of de harde schijf maar dat lijkt me ook stug want soms heeft deze weleens 6 uur achter elkaar opgenomen en aan het kanaal ligt het ook niet want bij een kennis doet ie het wel, balen.

Nog wel bedankt voor de moeite.

Grt Nikita

Geplaatst:

wat voor HD gebruik je (is al eerder gevraagd en geen antwoord)

kan zijn dat de usb voeding van de tv het net niet trekt.....

heb je de HD aangesloten op usb1 ( HDD1)?

Samsung 40D6510WS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen