SalimRMAF Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Mercihallo. Op mijn ET6 krijg ik sinds een tijdje geen beeld meer via mijn CCCAM. Alleen FTA kan ik nog kijken, terwijl ik wel een code heb. Als ik bij CCam Info kijk, krijg ik een foutmelding met dat de webpage niet kan worden geladen. De cccam bevindt zich gewoon in var/etc. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Alventali Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Kaart verlopen. Kaart er niet goed in. CCcam al een keer opnieuw geherinstalleerd ? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
jerpsx Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Controleer ook even in je CFG wat er bij de webinfo staat ingesteld.. ALLOW WEBINFO: yes Zou alleen wel raar zijn als het ineens uitgeschakeld staat als het eerst wel heeft gewerkt. Je kunt ook een CCcaminfo tool op je zetten, daar kun je ook eea. zien
_Bartje_ Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Mercihallo. Op mijn ET6 krijg ik sinds een tijdje geen beeld meer via mijn CCCAM. Alleen FTA kan ik nog kijken, terwijl ik wel een code heb. Als ik bij CCam Info kijk, krijg ik een foutmelding met dat de webpage niet kan worden geladen. De cccam bevindt zich gewoon in var/etc. Wat bedoel je met code? (server of kaart?)
SalimRMAF Geplaatst: 5 mei 2012 Auteur Geplaatst: 5 mei 2012 Server. Het is dus ineens gebeurd. Ik heb andere cccam.cfg's getest van andere vrienden (die het wel ooit deden) maar die doen het dus ook niet. Ik denk dat het aan de linux software ligt. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Beheerder Michel Geplaatst: 6 mei 2012 Beheerder Geplaatst: 6 mei 2012 Begrijp ik nou goed dat je hier gewoon over illegale internet cardsharing zit te discussiëren? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
aci Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 (aangepast) Je kaart even uit de server halen en in je ontvanger plaatsen wil wel eens helpen om te kijken of je cccam werkt. 7 mei 2012 aangepast door aci
SalimRMAF Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Mijn kaarten werken wel gewoon via andere apparaten. Dus het ligt echt aan de software zelf. Heb net de ET6 helemaal schoongeveegd van de extensies en plugins, maar niets hielp: mijn kanalenlijst is zelfs verwijderd. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
SalimRMAF Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Probleem opgelost; heb maar gewoon weer een nieuwe bootloader/PLI erop gezet, tsjaa.... Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen