Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas blijkt de afstandbiening met de nummerieke knoppen ook mijn led-lamp te bedienen. Dus als ik nu een 7 indruk gaat het licht aan, andere knoppen zorgen daarna voor andere kleuren.

Lastig!

Xtrend ET9500 - Topfield 5000 - Maximum E85 schotel - 2x quad Alps - 2x quad Inverto-UB

Geplaatst:

De toestellen zitten op dezelfde frequentie.

Veel zal hieraan niet kunnen veranderen tenzij de lamp buiten het bereik van de ET9500 afstandsbediening plaatsen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

of je koopt een ab van een dream (clone) misschien dat deze op een andere frequentie zit ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

of je koopt een ab van een dream (clone) misschien dat deze op een andere frequentie zit ?

Cobus het lijkt me sterk dat de ontvanger dan nog zou reageren.

Ik heb echter ook een Logitech Harmony die ik binnenkort met de xtrend ab zal programmeren, dan merken we wel of het beter wordt.

Xtrend ET9500 - Topfield 5000 - Maximum E85 schotel - 2x quad Alps - 2x quad Inverto-UB

Geplaatst:

Nou dat doet hij met een dream ab hoor hier gewoon werkend ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Kun je geen app in de Dreambox zetten waarmee je de lamp aan en uit kunt doen? :eek:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

@cobusR

Ik bedoel eigenlijk dat als de lamp niet zou reageren de ontvanger dit ook niet doet, dus bij gebruik van een andere frequentie. Neem aan dat de dreambox dezelfde frequentie gebruikt als de Xtrend/lamp en daarom eea wel werkt.

@Eduard07

Dat is een leuke mogelijkheid :D Ik kan inderdaad wel mijn lamp aan/uit schakelen via een stekker. Overdag zou ik hem uit kunnen zetten maar denk dat het toch niet helemaal gaat werken in de avonduren als de lamp aan is.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ben je er uit met je lamp? Ik heb open pli 3.0 en kan in het menu de afstandsbediening van de Xtrend ET9500 wijzigen naar die van een Dreambox afstandsbediening. Dan reageert de Xtrend niet meer op de originele afstandsbediening. Er wordt dan dus gecommuniceerd via een andere frequentie, dan zou je probleem met de lamp opgelost moeten zijn.

Geplaatst:

Het lijkt me eerder de moeite waard en eenvoudiger iets aan de lamp te veranderen dan te gaan experimenteren met een mooie, gloednieuwe en relatief vast duurdere Xtrend.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...