NEO_X Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 heb ooit eens een nslu2 gekocht was kant en klaar de usb stick die erbij zat heb ik ooit leeggemaakt nu zie ik door de bomen het bos niet meer en wil die leuke apparaatje toch een gaan gebruiken wie o wie in de regio eindhoven wil deze voor me herprogrammeren ik heb er al wat uurtjes aan gespendeerd en snap er te weinig van voel je je geroepen me uit de brand te helpen hoor ik het graag het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
SatMac Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Hallo NEO_X, Dat is heel simpel. download 1152081-Upgrade_207_XP.zip en de laatste openwrt-nslu2-squashfs.bin. sluit de nslu2 aan op het netwerk. start de nslu2 op waarbij je de resetknop ingedrukt houdt totdat het bovenste ledje rood of oranje wordt, dan meteen de resetknop loslaten zodat het rode ledje gaat knipperen. de nslu2 staat nu in de upgrade mode. dmv het upgradeprogramma kun je de nslu2 nu flashen met de nieuwe firmware. als het klaar is kun je de nslu2 bereiken met telnet op 192.168.1.1 of met de ingebouwde webinterface op het zelfde adres.
NEO_X Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 als het simpel was had ik het na weken kloten wel werkend 192.168.1.1 is mijn router dus dat gaat niet werken het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
SatMac Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Het blijft simpel...... Zet jouw router dan even op 192.168.1.2 (!!!!!)
Zilverster Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 @NEO_X, Misschien heb je hier iets aan, zie onderstaande link : LINK : http://www.sat4all.com/forums/topic/283572-reanimatie-nslu-2/page__hl__nslu Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
trojan Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Ik kan je wel helpen, ik kom regelmatig in Eindhoven. PM me maar. Mijn Nslu: - 4x usb - 266 Mhz - power on boot - 4Gb memorystick intern - rs232 comport - batterij backup voeding Met: - Oscam - CCcam - de nodige checkscripts - usb kaartlezers op serienummer (mouse)
NEO_X Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Geplaatst: 19 mei 2012 done pm gestuurd het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen