Diegotjes Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Ik heb sinds enige tijd een VU+ Ultimo HD en maak daarmee gebruik van het Ziggo netwerk. Ik heb een VTI image geplaats op de box en heb daarnaast ook PLI geprobeerd, zit nog een beetje in het midden wat het uiteindelijk wordt. Nou weet ik dat er dus de mogelijkheid is om picons te plaatsen. Zowel in de epg guide als in het display van deze box. De mogelijkheden via plugins en dergelijke beginnen mij een beetje te duizelen. Ik heb al een picon pakketje van Ziggo gedownload, en deze op een usb stick geplaatst in een "picon" map. Is er iemand die dit al voor elkaar gekregen heeft op deze box icm het VTI image? Ben zeer benieuwd ik denk dat andere gebruikers van deze nieuwe box dat vast ook willen weten.
Diegotjes Geplaatst: 7 mei 2012 Auteur Geplaatst: 7 mei 2012 Iemand enig idee? Zou helemaal top zijn als dit zou gaan werken.
Moderator wiz Geplaatst: 8 mei 2012 Moderator Geplaatst: 8 mei 2012 Picons worden verwacht in /usr/share/enigma2/picon. Als jij ze op je usb stick in picon hebt staan moet je even kijken waar die stick gemount wordt. Dan zou je een symbolic link van je picons folder kunnen maken in /usr/share/enigma2 met het commando "ln -s /<mountpoint usbstick>/picon /usr/share/enigma2" en dan zou het moeten werken. Om te kijken waar je stick wordt gemount kun je het commando "mount" uitvoeren op de commandline, dan krijg je een overzicht van wat waar gemount is. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen