uniden Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Mijn dvd speler sony stopt willigkeurig (met elke image wat ik ook laad ) ermee, nieuwe dvd speeld hij 42 seconden af en niet meer vooruit te krijgen eigen gebrande dvd na 2 minuten,heb er een andere sony gekocht en wat denk je zelfde problemen. iemand een oplossing voor dit toch wel rare probleem dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Loui (K) Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ligt het niet aan de DVD zelf!! Kan het zijn dat het brandproces niet helemaal goed is gegaan?
uniden Geplaatst: 7 mei 2012 Auteur Geplaatst: 7 mei 2012 Hij stopt op alles nieuw oud eigengebrande cd/dvd's dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Loui (K) Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Op welke manier is jou DVD aangesloten? met een usb dongel of direct op het moederbord, als het een USB dongel is zou ik deze eens vervangen misschien ligt het daar aan.Ik heb ook een DM 8000 met een Sony DVD erin maar heb nergens last van.
uniden Geplaatst: 7 mei 2012 Auteur Geplaatst: 7 mei 2012 direct op het mobo op de orginele plek dus dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Loui (K) Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Ik weet niet of het kan bij jou,maar verwissel de aansluiting van de DVD eens met HDD,en kijk dan nog eens of hij het doet.
uniden Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 zal hem vanmiddag eens omwiselen (ben zelf nog niet op da iedee gekomen zal ook de kabel eens vernieuwen dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
uniden Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Heb de kabels opgedraaid hdd op de plek van de dvd en visa versa en blijft zomaar 10 minuten spelen,alleen nu stopt mn hdd er willigkeurig mee. dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Loui (K) Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 (aangepast) Het lijkt erop dat jou sata poort stuk is of de drivers ervoor werken niet goed.het enige wat je kan doen zonder veel kosten is een Usb adapter kopen en die aan de zijkant van het moederbord bij de voeding aansluiten. Zo zit het bij mij ook. 8 mei 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen