EricNL Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Beste forumleden, Ik heb nog 2 oude smartcards en een oude ontvanger. Nu wil ik in de keuken NED 1,2,3 kijken met 1 van beide smartcards. De smartcards bevatten op dit moment geen 'entitlements' meer. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch weer NED 1,2,3 kan kijken via deze smartcards? Ik heb de heractivatie procedure zoals vermeld op de website van Canal Digitaal geprobeerd, helaas zonder succes. Ik verwacht dat dit komt omdat ik geen pakket met SBS6 op de kaart heb. De smartcards zijn: 1x groen/grijs en 1x zwart met wit vierkant. Bestaat er een methode waardoor ik weer entitlements ga ontvangen op de kaarten? BVD!
catarina123 Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Beste forumleden, Ik heb nog 2 oude smartcards en een oude ontvanger. Nu wil ik in de keuken NED 1,2,3 kijken met 1 van beide smartcards. De smartcards bevatten op dit moment geen 'entitlements' meer. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch weer NED 1,2,3 kan kijken via deze smartcards? Ik heb de heractivatie procedure zoals vermeld op de website van Canal Digitaal geprobeerd, helaas zonder succes. Ik verwacht dat dit komt omdat ik geen pakket met SBS6 op de kaart heb. De smartcards zijn: 1x groen/grijs en 1x zwart met wit vierkant. Bestaat er een methode waardoor ik weer entitlements ga ontvangen op de kaarten? BVD! dbt reciever koopen 20 euro ma......
EricNL Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Bestaat er geen mogelijkheid de kaart te heractiveren? Ik heb het toch maar liggen, en vind het anders zonde van het materiaal.
youriy Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 even cds bellen. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
DeBeek Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Als het oude kaarten zijn die omgeruild zijn voor de oranje kaart, kan je het vergeten.. Ze zijn leuk als ijskrabber of versiering in de kerstboom..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen