Ga naar inhoud


Nieuwe abonnement alleen met smartkaart + CI module


Tivusat67

Aanbevolen berichten

Goede dag,

 

Misschien dat iemand het al weet of een oplossing heeft:

 

ik overweeg een FamilieHD abonnement, en zie dat er nu een aanbieding is, met een bepaalde korting over 9 maanden (2 jaar contract) en korting over ontvanger, installatie en zo voort.

 

Maar: ik heb al ontvanger en schotel en zou alleen de smartkaart + eventueel CI module nodig hebben;

ik weet het wel dat de kosten voor "gratis" schotel en installatie gesmeerd zijn over het 2 jaar contract, en dat vind ik jammer

te betalen terwijl ik geen gebruik ervan maak.

 

Zover dat ik weet, heeft CD geen abonnement vorm zonder schotel+installatie, of vergis ik me?

 

(de CD website is ook niet zo overzichtelijk)

Rebox 4200HD
Rebox firmware 2.11.34 - loader 6.20
Visiosat Bisat G4 Quadro - 13,19,23,28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de link, wanderer.

 

Ik heb het even uitgerekend:

 

smartkaart+CI module (139) + verzendkosten (9,95) + abo familiehd 2j @14,95/m (358,80) = 507,75, p/m = 21,15 EUR

 

complete set schotel+ontvanger + installatie (29,50) + abo familiehd 2j @14,95 x 9m + 19,95 x 15m = 463,30, p/m = 19,30 EUR

 

En verder: een smartpack met kaart+CI+schotel+installatie is te koop in de gewone winkels voor 99 EUR

 

Blijkbaar is de installatie voor CD goedkoper dan een smartkaart+CI module set.

Rebox 4200HD
Rebox firmware 2.11.34 - loader 6.20
Visiosat Bisat G4 Quadro - 13,19,23,28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het gewoon bedrijfspolitiek is... Het is de bedoeling dat satelliet tv even 'plug en play' is als kabeltelevisie of antenne tv.... niet dat moeilijke gedoe met schotels en kompassen..... In Zweden heb je dat ook, een nieuw abonnement krijg je 6 maanden voor de helft van de prijs mét schotel en monteur à 1 kroon en dan nog eens 500 kr rabatt terwijl je helemaal niets krijgt als je gewoon een los abo neemt... "zet de schotel maar in de garage" zeg ik dan tegen de moneteur, en laat alles ingepakt, dat scheelt om het op "blocket" te verkopen.

Mensen die beginnen met sat tv hebben wel wat aan die aanbiedingen... alles wordt netjes gedaan, en als de monteur de deur uit gaat, hebben ze een werkende set.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tivusat67

 

Even naast de kwestie: Je deed me even schrikken met die titel:

 

"Nieuwe abonnement alleen met CI +..." :whistle:

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Titel "Nieuwe abonnement alleen met CI + smartkaart" veranderd in "Nieuwe abonnement alleen met smartkaart + CI-module!" :whistle:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv: bedankt voor de titel aanpassing, indeerdaad was het niet mijn bedoeling mensen te laten schrikken :crazy:

 

@Sverige: daarom doen ze ook aan triple play, met alles in 1; een contract, makkelijk.

Maar als ik de reacties over de klantenservice by CDS lees, liever niet, tv kan ik zeker missen, internet minder :eek:

 

En dat is wat me doet twijfelen: ik was klant bij Z., had genoeg van de CI+ (ja CI+ :grin:) beperkingen en ben gegaan op een mix

van satelliet voor FTA/FTV buitelandse zenders en digitenne voor NL/BE (ontvangst met antenne op zolder is goed, geen storingen).

 

Nu dat digitenne Ketnet gaat schrappen, zou ik graag die zender (en niet alleen die) met de satelliet gaan kijken (of beter, mijn kinderen :)),

en dat betekent CDS; een ander voordeel is HD kanalen en opnemen/timeshift (geen cardsharing, ik heb slechts een tv en die is meer dan voldoende),

en satellietkwaliteit vind ik zeer goed na bijna een jaar gebruik.

 

Maar ja, ik twijfel nog steeds over CDS, ik wil graag goede klantenservice en feedback, geen zwartegat waar alle berichten verdwijnen :mellow:

Rebox 4200HD
Rebox firmware 2.11.34 - loader 6.20
Visiosat Bisat G4 Quadro - 13,19,23,28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt bij sommige shops gewoon een losse kaart aanschaffen hoor.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zolang de bestaande voorraad strekt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...