satencom Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Ikebleeker Het lijk er op dat het toch gelukt is,laten we hopen dat deze poging geslaagd is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Neptunus Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Dit was een mooi onderwerp geweest voor de "koude douche" bij Radar of voor "Superman" bij het radioprogramma DeGids.nl. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Eduard07 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Dit was een mooi onderwerp geweest voor de "koude douche" bij Radar of voor "Superman" bij het radioprogramma DeGids.nl. Dat is het m.i. nog steeds. @IkeBleeker: Wat ik me nu afvraag is: wat heb je nu teruggestort gekregen? M.I. is de rekening: abonnementsgeld sinds eerste melding overlijden + kosten aangetekende brief. Plus uiteraard: medeleven + verontschuldigingen + eerlijke verklaring waarom zo'n pijnlijke opzegging zo'n drama moest worden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
IkeBleeker Geplaatst: 11 mei 2012 Auteur Geplaatst: 11 mei 2012 @Eduard Ik heb niets teruggestort gekregen. Mijn openstaande factuur voor 2012 is gecrediteerd (vermoed ik als ik het mailtje zo lees). UIteraard zijn de overige kosten niet vergoed en eventuele verontschuldigingen. Ik krijg per brief nog een bevestiging en zal deze met jullie delen.
edbe Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 excuuse zullen ze nooit toegeven........... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Sprietje Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Excuses zullen ze nooit doen, dat schreef ik in bericht 3 al. Maar dit is zeker het melden bij Tros Radar waard. Laat ze maar een flink op hun bek gaan. Dat hebben ze wel verdiend die arrogante club. Misschien krijg je ook het abonnementsgeld wat je onterecht betaald hebt wel terug.
smoking Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 (aangepast) Bedankt voor je reactie Eilandcor. Dit heb ik reeds gedaan. De koffie voor het incassobureau staat inmiddels klaar aangezien ik vrij goed aan dossiervorming heb gedaan. Maak gewoon de overlijdensakte over aan dat incasso bureau , met de mededeling dat bij volgende brieven van dat bureau of anaal digitaal er onmiddelijk klacht wordt neer gelegd wegens bedreigingen , dan zetten ze wel stapje terug . Dit soort bedrijven moet je pakken op de zelfde voet als ze jouw behandelen ! . En een creditering volstaat niet , terug betalen ! . 11 mei 2012 aangepast door smoking vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
mereltje Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 ik zou er geen postzegel aan verspillen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
metropar Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Maak gewoon de overlijdensakte over aan dat incasso bureau , met de mededeling dat bij volgende brieven van dat bureau of anaal digitaal er onmiddelijk klacht wordt neer gelegd wegens bedreigingen , dan zetten ze wel stapje terug . Dit soort bedrijven moet je pakken op de zelfde voet als ze jouw behandelen ! . En een creditering volstaat niet , terug betalen ! . het hoeft niet altijd negatief te zijn wat betreft c plus heb onlangs in januari ook het abbo van mijn moeder op moeten zeggen wegens overlijden gewoon het opzeg formulier gedownload op de site overlijdens verklaring erbij en opgestuurd geen enkel probleem abbo werdt gelijk gestopt en er werdt zelfs nog voor enkele maanden abbo kosten terug gestort dus zo kan het ook nou ben ik absoluut geen fan van cplus maar vondt dit uitstekend geregeld gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
IkeBleeker Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Geplaatst: 14 mei 2012 Hoi allen, Ik ben benieuwd naar de brief die ik ontvang. In afwachting van deze brief doe ik nog even niets. Jullie horen ervan zodra ik deze heb ontvangen.
IkeBleeker Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Geplaatst: 16 mei 2012 Ik heb inmiddels contact gehad met CD zakelijk. Hij/zij heeft ervoor gezorgd dat mijn abonnement er per 1-2 jl. uitgaat waarvoor ik mijn hartelijke dank heb uitgesproken. Ik wacht echter de bevestiging per brief nog even af. Tevens nog wat aanvullende vragen gesteld. Als ik hier antwoord op krijg zal ik uiteraard mijn bevindingen met jullie delen.
Neptunus Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 het hoeft niet altijd negatief te zijn wat betreft c plus heb onlangs in januari ook het abbo van mijn moeder op moeten zeggen wegens overlijden gewoon het opzeg formulier gedownload op de site overlijdens verklaring erbij en opgestuurd geen enkel probleem abbo werdt gelijk gestopt en er werdt zelfs nog voor enkele maanden abbo kosten terug gestort dus zo kan het ook nou ben ik absoluut geen fan van cplus maar vondt dit uitstekend geregeld gr metropar Je hebt het over "uitstekend geregeld" Ik vind het "normaal" geregeld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
grondstof Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Normaal of uitstekend geregeld? Ik vind het een schande dat dit onderwerp ter sprake moet komen hier of in welk forum dan ook. Zelfs (de nabestaanden van) een overleden klant kunnen ze bij CanalDigitaal niet met fatsoen behandelen. Het is en blijft een bedrijf welke maling heeft aan zijn klanten en alleen maar de ene grove fout op de ander kan stapelen. Bij wat zij moeten doen is de moeilijkheidsgraad 0.0 en oneindig vaak het zelfde, gewoon een doorgeefluikje meer is het niet eigenlijk. Beetje bijhouden wie welk abonnement heeft en daar de facturering en door te geven signalen op af stemmen, tjonge tjonge wat een klus. Toch krijgen ze het keer op keer voor elkaar het de klant zo moeilijk mogelijk te maken en door hun manier van werken op kosten te jagen.
IkeBleeker Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Geplaatst: 22 mei 2012 Hallo allen, Via de bemiddeling van formulid CD zakelijk is mijn terugwerkende kracht beeindigd tot 1-2 jl. Waarvoor veel dank. Overigens heb ik dit alleen per mail van CD zakelijk bevestigd gekregen. Van Canal Digitaal zelf heb ik nog niets vernomen.. Ik heb per post nog een verzoek ingediend om het contract eerder te beeindigen aangezien mijn eerste verzoek dateert van oktober. Tevens heb ik verzocht de kosten voor de aangetekende brief te vergoeden. Hier heb ik nog geen reactie op gehad. Canal Digitaal kennende zal ik hier wel niets van horen. Ik blijf het echter proberen en zal jullie over de uitkomst informeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen