CB1 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 het hoeft niet altijd negatief te zijn wat betreft c plus heb onlangs in januari ook het abbo van mijn moeder op moeten zeggen wegens overlijden gewoon het opzeg formulier gedownload op de site overlijdens verklaring erbij en opgestuurd geen enkel probleem abbo werdt gelijk gestopt en er werdt zelfs nog voor enkele maanden abbo kosten terug gestort dus zo kan het ook nou ben ik absoluut geen fan van cplus maar vondt dit uitstekend geregeld gr metropar Ach in de canal plus tijd was het dus nog wel goed? Grapje, Het valt mij op dat veel mensen toch nog steeds canalplus gebruiken. Die is hier in nld al lang niet meer. Canal Digitaal heet dat. Gr Cb1
Daan Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 (aangepast) Ach in de canal plus tijd was het dus nog wel goed? Grapje, Het valt mij op dat veel mensen toch nog steeds canalplus gebruiken. Die is hier in nld al lang niet meer. Canal Digitaal heet dat. Gr Cb1 Iedereen weet toch wel wat ermee bedoeld wordt Canal digitaal of canalplus of filmnet 24 mei 2012 aangepast door Daan Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
satcat Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Iedereen weet toch wel wat ermee bedoeld wordt Canal digitaal of canalplus of filmnet Als je hoog-bejaard bent wel ja!
E4Moor Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 volgens mij zou na overleiden van de contrakt nemer [ uw vader dus] het contrakt per overleidens datum vervallen dus zijn beeindigt. zeker met de door u bewaarde bewijs stukken kunt u in principe al het geld wat na het door u bekend gemaakte overleiden van uw vader bij CD van af die datum inderdaad terug vorderen van CD. Wel had u onmiddelijk een aangetekende brief moeten sturen, met copie overlijdens akte o.i.d. dus of u nu nog geld terug gaat ontvangen is maar de vraag, ook CD weet dat ,,een zaak" aanspannen meer kost dan dat het oplevert, dit zullen ze dan ook eerst terdege afwegen. ik denk dan ook dat ze het niet doorzetten, tenzij er andere zaken spelen die u niet gemeld heeft. succes gewenst en laat ff weten hoe het afloopt, een beetje GRATIS RECLAME kunnen ze bij CD wel gebruiken, ha ha. E4Moor
DeBeek Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 (aangepast) Probleen is op 10mei al opgelost hoor.. 16 juli 2012 aangepast door DeBeek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen