Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Halloo,

vorige week heb ik afscheid genomen van mijn Vu Duo, inmiddels heb ik een Xtrend ET9500 gekocht.

Ik heb er OpenPli voor de ET9200 op geïnstalleerd, alleen vind ik dat dit erg langzaam werkt. ik vraag me af of er al een image voor de ET9500 is, zoja welke.

Xtrend ET-9500; 2TB WD hdd; Rii mini wireless remote; Wavefrontier T55; 6x Inverto Black ultra twin lnb; EMP 8p diseqc switch; 1x Selfsat H30D2.

Vorige receivers:

Ferguson Powersky; Xtreme twin pvr; DM500: DM500+; DM600: DM800: Vu+Duo

Geplaatst:

Dat wou ik ook al vragen want traag is hij echt niet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst: (aangepast)

Of er ooit een speciaal image komt is afhankelijk van de image bouwers.

Het leuke aan deze Xtrend ET9500 HD Twin PVR is dat hij een 8Gbit Flash geheugen heeft.

Dat hebben niet alle ontvanger, en bied dus een enorme uitdaging om nieuwe dingen te proberen en in te bakken in het image.

aangepast door ghostecho
Geplaatst:

Nou, ik vind persoonlijk het zappen in vergelijking met de Vu Duo erg traag is. Het lijkt alsof ik met een DM800 aan het zappen ben. nou wil ik niet zeggen dat een dm800 slecht is maar ik had wel wat meer snelheid verwacht van zo'n big ass receiver ;-)) . ook de tuner(s) lijken mij wat minder van kwaliteit, als ik aan het zappen ben merk ik dat de signaal van 0db eerst op moet lopen naar naar minimal 6 db voordat ik beeld heb, dit proces duurt niet lang maat het valt me wel op. ik heb geen rotor setup maar een wavefrontier T55 met 6x twin inverto blackline op een EMP 8p switch. heb altijd superveel plezier gehad van deze setup. vandaar mijn vraag of er niet een specifiek image is voor de ET9500 him self.

bedankt voor jullie reacties..

Xtrend ET-9500; 2TB WD hdd; Rii mini wireless remote; Wavefrontier T55; 6x Inverto Black ultra twin lnb; EMP 8p diseqc switch; 1x Selfsat H30D2.

Vorige receivers:

Geplaatst:

Nou, ik vind persoonlijk het zappen in vergelijking met de Vu Duo erg traag is. Het lijkt alsof ik met een DM800 aan het zappen ben. nou wil ik niet zeggen dat een dm800 slecht is maar ik had wel wat meer snelheid verwacht van zo'n big ass receiver ;-)) . ook de tuner(s) lijken mij wat minder van kwaliteit, als ik aan het zappen ben merk ik dat de signaal van 0db eerst op moet lopen naar naar minimal 6 db voordat ik beeld heb, dit proces duurt niet lang maat het valt me wel op. ik heb geen rotor setup maar een wavefrontier T55 met 6x twin inverto blackline op een EMP 8p switch. heb altijd superveel plezier gehad van deze setup. vandaar mijn vraag of er niet een specifiek image is voor de ET9500 him self.

bedankt voor jullie reacties..

Ook bij mij is het zappen traag als ik naar Kanalen kijk van CD, dus via CCCam maar meestal kijk ik naar Engeland en dan gaat het zappen heel snel enstaat het beeld er direct. Dus alles via een smartcard zal de problemen van traagheid mogelijk oproepen.

HG

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Geplaatst:

Dat van dat de tuner traag met ophalen van het signaal kan ik ook beamen. Zelfs mijn oude Azbox Elite kon dat sneller. Maar naar een tijdje went het wel. Bij mij gaat het meer om de beeldkwaliteit die het levert en als ik tv kijkt moet het gewoon niet happeren of vastlopen. Hij is een beetje traag in het zappen, maar stabiel is hij wel. Verder zap ik niet veel, aangezien er weinig te zien is op de Nederlandse kanalen. Ik kijk alleen EredvisieLive Sport 1 HD en nederland 1.2.3HD, daarom heb ik er weinig last van.

C

Geplaatst: (aangepast)

Welke software en configuratie heb je? Hier nergens last van

aangepast door Obi Wan

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

Hoi Obi Wan,

Ik heb OpenPLI draaien voor de ET9x00 op mijn ET9500.

Op tuner1: WaveFrontier T55 met een EMP 8p switch, uitgericht op 9e,13e,19e,23e,28e en 42e

Op tuner2: Selfsat H30D2 met een Selfsat HH90 rotor

Vorige receivers:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...