Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

mijn draadloze telefoon is aan vervanging toe,en ik zie waar ik werk,dat ze nu telefoons gebruiken,die intern op het netwerk werken,en als ze buiten het netwerk gaan,gaan ze over op gsm signaal (mogelijks ook binnen het private netwerk).

nu vroeg ik mij af,of er zoiets bestaat voor partikulieren,want googlen,lever niet de gewenst resultaten op.het ware prachtig,dat dit toestel op android zou draaien,die dan nog eens voip zou ondersteunen.

indien mogelijk,zou ik datzelfde ook bij mijn ouders gebruiken.dan met waarschijnlijk 2 basis stations.

bestaat zoiets,en is dat betaalbaar?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik denk dat het iets van vodafone is die hebben abbo's dat je thuis

via het gsm netwerk bereikbaar bent maar met een vast telefoon nummer ,ben

je buiten bereik van eigen gsm mast wordt het gsm nummer gebruikt

Geplaatst:

ik denk niet dat een belgische operator dit doet.al zijn er operatoren die zowel vast als gsm hebben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb ooit eens een duitse kennis gehad die dit had. Dan praat ik al over zo'n 8 - 10 jaar terug.

Misschien ken je er eens een paar duitse zoektermen tegenaangooien?

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb deze voor je gevonden..

Bea-fon S700 GSM DECT

Jammer genoeg lijkt dit toestel bijna de enige mogelijkheid die je binnen de Benelux kan vinden.

Als je zoekt op iets in de richting van 'gsm dect telefoon' kom je wel ergens.. maar niet echt heel ver.

Ik zou je afraden om een Chinees produkt te kopen. Het zou kunnen dat die om technische- of veiligheidsredenen bij een Europese operator niet op het GSM-netwerk worden toegelaten. Meestal wel, maar je zou maar eens in het andere geval moeten zijn.

aangepast door haelewyn
Geplaatst: (aangepast)

Dat kan met een Fritz!box router. De Fritz!box heeft al een DECT basis station voor normale DECT telefoons, en ze hebben app's voor Android en iPhone om binnen het WiFi bereik via de router te bellen. Dat kan via IP, via een vaste lijn aansluiting op de router, of via ISDN.

aangepast door grunnsat
Geplaatst:

met mijn smartfoon,draai ik ook sip programma's,om lokaal en via internet bereikbaar te zijn.helaas,zou er een app moeten zijn,die een fritzbox verbindt met mijn smartphone.ik zal eens zoeken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...