Ga naar inhoud


starterkit of eigen installatie


saturatie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb zo'n starter setje aangeschaft van tvv met een m7 ontvanger en 60 cm schotel , aangezien ik voor een jaar in de provincie luxemburg ga verblijven voor het werk . Van de week geinstalleerd en helemaal niet tevreden van .

 

Bij goed weer is er geen probleem , maar is het zwaar bewolkt of regenval verdwijnt het beeld al snel , terwijl ik met de ultimo dan wel nog beeld heb op die installatie . Kan hieruit alleen maar concluderen dat de tuner die in die doos zit echt niet goed is .

 

Best een voldoende grote schotel , losse lnb's erop , en een linux ontvanger naar uw budget , een tvv kaartje los kopen zonder ci module . Dit moet niet noodzakelijk veel meer kosten dan een tvv setje , en je hebt er nog eens een leuke hobby bij .

ik ken de M7 niet,maar wel de philips.eerst even over de schotel.opmerkelijk,dat tvv een 60 cm aanbied.in al die jaren +/- 20 jaar,heb ik nooit een 60 cm schotel gebruikt.ik heb altijd een 80 cm schotel gebruikt.op deze schotel staat de lnb van TVV,en bij mijn ouders de philips van TVV,waar je mee kan opnemen.om eerlijk te zijn,moet het al relatief veel regenen eer het beeld wegvalt.een wolkbruik of heuse onweerbuien.dus ja,de schotel van TVV zal te klein zijn.

ik heb een mobistar ontvanger een venton en een dm600 PVR,en qua ontvangst,moeten die niet onderdoen van de philips van mijn vader.natuurlijk,ken ik de M7 niet.

de op heeft zijn installatie gekozen,en wens hem veel kijkplezier.misschien had hij beter de ultimo genomen,want dan heb je bij pech nog altijd dvb-t(2) als het misgaat mits een dvb-t tuner natuurlijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...