Ga naar inhoud


Software update galaxy s t-mobile


Aanbevolen berichten


Mijn vriendin heeft een Samsung S2 en die zegt bijna het zelfde over haar telefoon alleen weet ik niet precies wat voor een update jij gehad heb voor de S. Zelfs met een andere kernel en ROM gaat het sneller dan voorheen 10% in een nacht wat voorheen 2% zou zijn geweest.

 

Heb zelf geen Samsung dus geen idee wat de updates doen of in dit geval juist slechter doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na de laatse update lijkt het wel of de accu sneller leeg is.

heb een sim vrije galaxy s met t-mobile als provider.

meer mensen hier last van

 

Je zegt dat je een simlock vrije Samsung S bezit??Is die ook unbranded??Dat betekent geen specifieke Provider software?

En welke software versie heb je er nu opstaan??Wanneer heb je de update gehad dan??

De meest recent versie is die draait feilloos. GT-I9000 I9000XWJW5 2.3.6 2012 March I9000XENJV6

Netherlands

 

Mijn vriendin heeft een Samsung S2 en die zegt bijna het zelfde over haar telefoon alleen weet ik niet precies wat voor een update jij gehad heb voor de S. Zelfs met een andere kernel en ROM gaat het sneller dan voorheen 10% in een nacht wat voorheen 2% zou zijn geweest.

 

Heb zelf geen Samsung dus geen idee wat de updates doen of in dit geval juist slechter doen. ;)

 

Ook voor jou dezelfde vraag welke software draait je vriendin??

Is het toestel branded???Simlock vrij??

KPN heeft inderdaad een bug (meerdere) in de 4.0.3 versie zitten advies is ook niet upgraden.

Zelf draai ik met een laatste 4.0.3 XEN versie probleemloos.

Als je vriendin veel gebruik maakt van de telefoon dan helpt het ook nog wel eens om onder taakbeheer / rambeheer Wis geheugen te doen dit stopt alle applicaties die niet meer gebruikt worden(nee dit wist niets van je telefoon)

 

Lees ook anders een op androidworld/forum de laatste nieuwtjes / problemen over jouw android telefoon(s)

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen KPN, hij is niet branded en volgens mij draait "ze" ook een XEN versie maar ik heb geen idee welke versie op dit moment. Het kan intussen ook makkelijk een aangepaste kernel met een custom ROM zijn (ze is er handig genoeg voor).

 

Het is dus niet mijn toestel en dus zeker niet mijn eigen waarneming! Al wil ze heel graag dat ik die S2 van haar neem en dan neemt zij wel een Nexus was haar plan ;) maar ik heb iets andere plannen om mijn huidige android toestel (ooit) mee te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je met een kpn siom dan ook de laatste software op een t-mobile zette,

of vraag je dan om problemen ?

 

Je maakt het allemaal heel erg verwarrend...

Bij een sim / provider vrij toestel maakt het niets uit van welke provider jij een sim in het toestel steekt bij een software update.

Mocht je toestel nu niet geheel vrij zijn??Dan zul jij ook alleen een update notificatie krijgen als er software is van die provider waar de lock erop zit.

 

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...