Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ooit een goedkope CF card gekocht op de markt voor 5 euro,een van 1GB, maar die werkt perfect op de DM8000 maar kon deze ook nooit aan de praat krijgen op mijn vorige DM7000S.De CF card die ik nu heb is een onbekend merk.

Geplaatst:

Ik ga maar eens een ander CF kaartje scoren en proberen. Die compatibiliteitslijst vertrouw ik ook niet helemaal..bij de een werkt het weer wel en bij de ander niet, op de ene ontvanger werkt het ene kaartje wel en op de ander weer niet..lijkt er meer op dat je gewoon geluk moet hebben.

(PS. als iemand mijn 4GB kaartje wil proberen in zijn box..PM :eek: mag voor een sat4all-prijsje weg)

• 2 weken later...
Geplaatst:

nogmaals, zoals Dagg ook schreef:

een opslagmedium zoals een CF of USB stick Of HDD Of USB HDD Of externe mount Of Of Of

moet men mounten per device manager nadat de PC, Dreambox / linux receiver eerst werd uitgeschakeld en herstart

jullie hebben de ervaringen van een windows of linux PC maar geen idee hoe ingewikkeld het aanmelden van een sticky in de usb slot is.

Orlando in Love

Japanese Breackfast

Geplaatst:

Ik volg de eerste regel van je berichtje niet helemaal, maar ik ben ervan op de hoogte dat een CF niet hot swappable is. Ik heb mijn ontvanger ook uitgeschakeld, kaart geplaatst, en weer opgestart. Ik weet dat moderne besturingssystemen allerlei handelingen op de achtergrond uitvoeren terwijl de gebruiker maar één keer klikt (of zelfs automatisch), maar zo hoort OpenPli toch ook mijn automatisch CF te herkennen? Net als een HDD en SD kaart die wel gewoon werken..

Geplaatst:

Ik volg de eerste regel van je berichtje niet helemaal, maar ik ben ervan op de hoogte dat een CF niet hot swappable is. Ik heb mijn ontvanger ook uitgeschakeld, kaart geplaatst, en weer opgestart. Ik weet dat moderne besturingssystemen allerlei handelingen op de achtergrond uitvoeren terwijl de gebruiker maar één keer klikt (of zelfs automatisch), maar zo hoort OpenPli toch ook mijn automatisch CF te herkennen? Net als een HDD en SD kaart die wel gewoon werken..

ja leuk die stelling...

maar geloof het nu en accepteer het, niks gaat automatisch als er een mini OS (moderne besturingssystemen) op een flash memory en CPU van zo'n mini receiver draait.

"hotswapable" grapjas

Orlando in Love

Japanese Breackfast

Geplaatst:

Zo grappig bedoelde ik het allemaal niet hoor, zou niet eens weten wat er grappig is aan "hotswapable"..en met automatisch bedoelde ik zonder verdere handelingen door de eindgebruiker. Zo bedoel ik dat mijn HDD zonder verdere aanpassingen door mij in het menu verschijnt bij Harde schijf..net als een SD kaart ook werkt. En een CF ook hoort te werken zoals ik bij andere mensen zie, maar bij mij dus niet.

Iemand anders die mij misschien verder kan helpen i.p.v. alleen vertellen hoe ingewikkeld een systeem wel niet in elkaar zit?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...