Ga naar inhoud


Premium HD+ - software aanpassen of toch maar beter niet?


paulvr

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wij zitten hier nogmaals niet op jou (of wie dan ook) te helpen met het illegaal kijken naar betaal-TV.

 

Als jij vraagt naar hoe (of met welke software) je keys in je receiver kunt plaatsen, is dat overduidelijk vragen naar de illegale weg en dan krijg je inderdaad een koude douche. Ik kan in ieder geval geen andere (legale) toepassing voor het gebruik van keys in een satellietreceiver bedenken.

 

Dit had helemaal niets met je oorspronkelijke vraag te maken, dus begrijp ik nogmaals werkelijk niet waarom je het in je eerste bericht zo overduidelijk ter sprake brengt. Het zit jou duidelijk dwars dat je wellicht ooit eens terecht gewaarschuwd bent door een moderator of door een ander lid terecht gewezen bent, maar dat heb je dan toch wel echt aan jezelf te danken gehad.

 

Ik ga dit topic sluiten want er zijn voldoende antwoorden gegeven en er komt verder niets productiefs uit voort.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...