Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag nieuwe solo gekocht, via usb upgrade naar laatste Pli release.

Update lijkt te lukken (volgens kleur van ledjes) maar totaal geen beeld meer.

Meerdere malen geprobeerd met meerdere sticks, fat 32 geformateerd. Tevens een nieuwe bootloader geflashed maar ook dat biedt geen uitkomst.

Ik krijg het ding niet meer aan de praat.

Iemand de gouden tip?

Ik sluit trouwens niet uit dat het een clone betreft...

Geplaatst:

ik heb laatst bij mijn nieuwe UNO de nieuwste VTI 4.1 erop gezet en kreeg hem ook niet meer aan de praat, heb toen door een tip op een duits forum gelezen dat fpga upgrade moest worden uit gevoerd.Maar bij mij staat er VTI op.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe de solo werkt, maar bij de UNO updaten met USB gaat het zo: achterkant met schakelaar uit zetten, USB-stick erin en weer inschakelen, dan wachten tot erop scherm komt te staan "press channel-"hierbij moet je op het knopje "channel -" op de tuner drukken, dus niet op de afstand bediening, daarna als update gedaan is USB-stick eruit halen en weer met schakelaar uit en aan zetten.

Geplaatst:

keek net hoe de solo werkt, daar moet na een update het groene ledje gaan branden, dus niet hetzelfde als de uno. Zag op een ander forum dat er meer mensen waren die dezelfde problemen hebben als jij. ook werd er een tip gegeven om VTI te proberen.

Geplaatst: (aangepast)

Het update proces lijkt gewoon te werken als ik de kleur van het ledje mag geloven maar helaas nog steeds totaal geen signaal naar mn tv

aangepast door Memphisflash
Geplaatst:

Welke uitgang's signaal gebruikt u. Als u hdmi gebruikt, sla die dan even over en ga naar scart. Niet geschoten is altijd mis, misschien iets met driver hdmi.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

• Moderator
Geplaatst:

als je toch een serieele kabel hebt, kijk eens met een terminal programma wat er zoal gebeurt als je hem aanzet?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...