jimlea Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Sinds een week dooet mijn Ferguson A200 raar .Het lijk of het de hele dag stortregent want het beeld valt de hele tijd uit en sommige satelieten kan ik helemaal niet meer vinden en krijg ik vooral veel de melding "geen signaal" te zien. Vandaag zag ik dat de signaalsterkte stabiel op 90 procent staat maar dat de signaalkwaliteit als een jojo op en neer gaat. Kan iemand een leek uitleggen waar dat aan kan liggen? mvg Marco
satencom Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Heb je een draaibare schotel of meerdere lnb's ,heb je de steker van de ontvanger er even uit gehad ,aan sluiting op de lnb nagekeken ,zit de schotel los Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Wat heb je voor een schotel? Zou je van je schotel eens een foto kunnen laten zien.
jimlea Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 Ik heb een draaibare schotel en het probleem is dat de schotel boven op het dak ,op de schoorsteen bevestigd is . Daar zit de schotel al jaren en ik heb 2 keer iemand moeten vinden die , op het dak klimt en ook nog weet ,wat hij doet . Bedankt voor jullie antwoorden. groet Marco
bvwsatellite Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 (aangepast) Geachte Jimlea Het zou zeker enorm handig en verstandig zijn dat U : het merk en diameter : van Uw schotel hier kan meedelen. Met de door U verstrekte informatie : "ik heb een draaibare schotel" : is het bijna niet mogelijk om een accuraat antwoord / oplossing op Uw vraag te geven. Mvg bvwsatellite 13 mei 2012 aangepast door bvwsatellite
Sprietje Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Beste jimlea Dan ben ik bang dat de schotel toch iets vergaan is door de wind en dat hij beter afgesteld moet worden.
satencom Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Wat je wel zou kunnen proberen de schotel een beetje te draaien met de fijn afstemming , dat kun je in het menu van de ontvanger vinden, draai hem een beetje naar rechts of naar links en leg dat weer op nieuw vast. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen