Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

in de vroegere avond,zette ik de tv aan op één.ik wilde een programma bekijken,maar was er weer eens aan,een wielerwedstrijd (giro d'italia).nu dacht ik in mijn ogen,de vrt heeft nu 3 netten,kon men niet die wielerwedstrijd op het oude ketnet tonen?

zo had iedereen zijn gading:

ik en mijn ouders op één

de kinderen op 12

en de wielerfanaten op ex ketnet/canvas.

hopelijk is dit maar tijdelijk,en verhuist de komende koersen naar ex ketnet/canvas.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Wielrennen op Eén blijft (toch de doordeweekse ritten) Andere sport is wel op Canvas. Waarom ze dit doen, das een goede vraag natuurlijk

Geplaatst:

Op canvas was een andere live uitzending bezig vanmiddag , artistieke gymnastiek ofzoiets , vandaar dat het wielrennen op één was te zien .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...