thxultra Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Als ik via de site canaldigitaal via inloggen mijn settop pakket wil uitbreiden naar alleen hd pakket kost mij dat 5euro extra, het online uitbreiden naar hd pakket geeft geen foutmelding. Heb je niet voor het hd pakket tenminste een basis pakket nodig?
Sprietje Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Beste thxultra Ja normaal gesproken wel en toch zeker als nieuwe klant maar CanalDigitaal wil graag dat je toch de keuze maakt om meer abonnementsgeld per maand betaalt dan nu met het Settopbox-pakket. Dit onderwerp is al vaker op dit forum geweest en daarom weet ik dat het kan.
Liberty1 Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 Ik heb ook het set top box pakket en met de Seca 3 kaart kan ik ook N1,2 en 3 in HD bekijken. Zelf heb ik al een HD sat ontvanger van Dreambox 800HD se . maar via het account van canal digitaal kan ik mijn abonnement niet opwaarderen naar basis HD die rond de 15 euro per maand kost. Vreemd dat je via de Satelliet meer moet betalen voor HD van SBS6. Rtl4.5.8 etc terwijl dit via de kabel bij het standaard pakket zit. Volgens mij kun je bij Canaldigitaal alleen naar basis HD gaan als je een bruikleen sat ontvanger aanvraagt. Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Gerard 76 Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 Als jij settop hebt en alleen het HD pakket erbij wilt dan kan dat wel hoor. Misschien alleen niet via de site. Optie is om op te bellen en te zeggen dat je wilt opzeggen. Je krijgt dan gegarandeerd een leuk aanbod. Als jij zegt alleen abonnee te blijven als je naast je settop pakket alleen het HD pakket van 5 euro p/m erbij wilt, dan is dat zo geregeld. Je zult de 1ste niet zijn hiermee
Miauw Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 Ik kreeg 2 maal een mail dat ik veel kanalen niet meer kan ontvangen met mijn Seca2 kaart en settopbox pakket + ontvanger. 1. Volgens mij is het pakket allang uitgekleed. 2. Dit is weer typisch een bericht van CDS om mij naast de commerciële bagger, ook andere bagger in HD in een maand pakket op te dringen. 3. Ik ben niet klaar voor HD, heb nog steeds een mooie Seca 2 groen grijze kaart die prima werkt, maar het buitenland is leuker. 4. Bedankt voor de tip dat voor 5 euro per maand ik bagger erbij kan krijgen, maar voorlopig heb ik geen behoefte daar aan. Toch bedankt voor de tip. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
wanderer Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 dit staat er oa op de site van CD: Het HDTV-pakket maakt standaard onderdeel uit van de CanalDigitaal HD Smartpacks. Maar het HDTV-pakket is ook los beschikbaar voor bestaande en nieuwe klanten. U sluit dan al een abonnement af voor maar 5 euro per maand. Deze scherpe prijs is voor bestaande klanten beschikbaar vanaf het Set Top Box-pakket. Voor nieuwe klanten geldt deze mooie prijs vanaf het Basis-pakket. Link kan ik je op verzoek per pm toesturen.... Samsung 40D6510WS
Gerard 76 Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Ik kreeg 2 maal een mail dat ik veel kanalen niet meer kan ontvangen met mijn Seca2 kaart en settopbox pakket + ontvanger. 1. Volgens mij is het pakket allang uitgekleed. 2. Dit is weer typisch een bericht van CDS om mij naast de commerciële bagger, ook andere bagger in HD in een maand pakket op te dringen. 3. Ik ben niet klaar voor HD, heb nog steeds een mooie Seca 2 groen grijze kaart die prima werkt, maar het buitenland is leuker. 4. Bedankt voor de tip dat voor 5 euro per maand ik bagger erbij kan krijgen, maar voorlopig heb ik geen behoefte daar aan. Toch bedankt voor de tip. met een seca 2 kaart krijg je geen HD pakket....
Emekli Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 met een seca 2 kaart krijg je geen HD pakket.... Als je een STB-pakket hebt en je wilt het €5.-- HD-pakket erbij, krijg je, als je nog een Seca 2 card hebt, automatisch een Seca 3 card. Zo is het toch bij mij gegaan. Soms moet je de card dan nog registreren, bij mij werkte hij gelijk al. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen