Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb een beetje zitten expirimenteren met het laden van verschillende skins voor de OpenPLI op de Ultimo,

Moet zeggen: ben er niet helemaal uit of tevreden over :mellow:

Eigenlijk zou je goed de voorbeelden van skins willen kunnen zien voordat je ze installeerd.

Afhankelijk van de site waar je de skin download is dat soms mogelijk en soms ook niet.

Weet iemand misschien waar je een goed overzicht kunt terugvinden van de verschillende skins inclusief voorbeelden?

Ik heb nu de Scarlet skin geladen.

Is op zich een mooie skin, maar ik heb geen picons die afgebeeld worden bij de zender-info.

Ligt zoiets aan de skin, aan de picons, aan de kabelprovider (CAIWAY)? :huh:

Ik heb eigenlijk geen idee.

Heb picons gedownload (bv die van Ziggo omdat ik ervanuit ga dat vele zenders die Ziggo aanbied een icon hebben die ik kan gebruiken voor CAIWAY), maar die worden niet getoond in de skin.

Er staat alleen en Enigma II logo, verder niets - en voor alle zenders is dit hetzelfde.

Waar wordt een verbinding gelegd tussen zender en af te beelden picon?

Of moet ik misschien CAIWAY-specifieke (frequentie-specifieke?) picons hebben/laden?

Geen idee of die er wel zijn dan...

Dank!

Fred.

Geplaatst:

Zit net mijn eigen thread te lezen, staat er een blunder in... :crazy:

"Eigenlijk zou je goed de voorbeelden van skins willen kunnen zien voordat je ze installeerd."

Dit moet natuurlijk met een "t" zijn, "installeert, sorry - taalverloedering :eek: en daarom moest ik (van mezelf) een update/correctie maken.....

Fred.

Geplaatst:

Ja, ontvanger opnieuw gestart na installatie, maar geen picons.

Ben inmiddels overgestapt naar een ander image - OPEN AAF.

Moet zeggen dat die erg goed bevalt, ook omdat je met de posities van je informatie kunt spelen.

En op een 21:9 Cinema TV is dat prettig, want anders vallen de onderste regels er nog wel eens af in de menus.

En hiermee valt dat erg mee en gaat dat erg goed.

Het image is trouwens ook mooi en best uitgebreid.

Maar ook hier geen picons die zichtbaar worden in de informatiebalk.

Heb gezien dat de picons bij installatie op de directory /media/hdd/picon geplaatst worden.

Is dat ok of moet die directory in de root van de harddisk staan??

Fred.

Geplaatst: (aangepast)

indien de picons op de hdd staan zul je en/of wachttijd hebben tot de hdd opspint (draait) of de hdd blijft altijd draaien

beter een usb sticky daarvoor nemen

(dan wordt je VU geheugen niet te zeer belast met die flauwekul en hebt toch snelle (usb2.0) toegang tot de plaatjes)

ciao

niet je vraag is flauwekul, laat die indruk niet ontstaan

ik vind picons flauwekul (persoonlijke mening)

logo in beeld

naam in zenderlijst

+ een picon met nogmaals de naam vd zender

retorisch dus

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...