Orbitscanner Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Hallo Softcam-Gebruikers, Mijn Azbox Me wil ik gebruiken met drie verschillende smartcards. Kaart 1: Canal Digitaal Irdeto 2 Kaart 2: Canal Digitaal Mediaguard 3 Kaart 3: Sky Duitsland V13(NDS) Is er een softcam die met bovenstaande kaarten overweg kan en de update's ook binnen haalt, in mijn Azbox Me? En hoe zit het met de ORF-Smartcard? Zowel de oude, als ook de nieuwe ORF ICE Smartcard. Groet Orbitscanner
Hotzenwalder Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Ik denk dat je de meeste kans maakt met OScam. De twee kanaal Digitaal kaarten werken daar zeker in (voorbeelden hier op het forum). De Sku Duitsland kaart kun je ook gebruiken in OScam. Gebruik wel de OScam unstable versie en zo mogelijk de laatst beschikbare build voor je box. Ik gebruik OScam zelf op Debian, dus kan je geen tips of links geven voor een AZBox, maar volgens mij is daar op dit forum wel iets over te vinden. De Sky kaart kun je informatie over vinden op het Zebradem forum. Dus... allereerst OScam op je AZBox installeren, daarna configureren. Heeft die box trouwens drie readers of ga je ze via een c-lijn in je LAN ophalen? (Of smargo's). De manier waarop je de kaarten gaat uitlezen is belangrijk voor je OScam reader instellingen. Heb je meer informatie? Heb je de mogelijkheid om OScam op je AZbox te installeren en configureren? 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen