Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb (helaas) wat tijd over, ben werkplaats aan het ruimen. Vind ik nog 3 oude DB's, alle drie zelfde klacht. Geen bediening meer mogelijk. Flash al diverse keren geladen, met Dream up, geen resultaat. Eentje is al overleden, had verschillende firmware geprobeerd, zat dus een foute tussen.

Maar even gezocht op t net,. vind deze klacht totaal niet. En dat is toch gek, terwijl ik er afgelopen jaren 3 verzameld heb. Wil ze gewoon voor de fun weer aan t spelen maken. Het is niet het infrarood oogje, want toestel is ook met power knop niet op stand-by te zetten. Zijn er technici, die toch ook al gezien hebben??

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

Indien de voeding niet meer 100% is branden wel de lampjes maar doet ie niet veel meer.

Daarnaast is het netwerkgedeelte vaak niet in orde. De laatste 4 die ik hier gezien heb

hadden allemaal een netwerkprobleem en deden het pas na het erin solderen van 3 condensatoren.

Geplaatst:

Gebruik de werkbank voeding, die doet 10 ampere. Lijkt me geen probleem. Heb webinterface nog niet geprobeerd. Zal ik komende dagen eens doen. En de elko's controleren..., maar er is geen netwerkprobleem. Flash loopt mooi naar binnen, opnieuw opstarten, komt op 1e scherm, verder totaal niks. Ach, en anders maar op de sloopplank. Kan alle secabakjes wel naar de stort brengen, repareren geen zin meer. Komt er weer ruimte. Ik meld me weer...

Geplaatst:

Liggen alle 3 in de container, is niet gelukt. Pak je vervolgens een nieuwe CT 550 uit de doos, ook geen functie, paar 1111 in display. Maar ik weet t , andere topic. Maar dit geloof je toch niet. Volgende doos, AZ box, moet er in zitten, is doos leeg..., 't wordt steeds gekker, haha. Warmte...

Geplaatst:

Nee, werkplaats opruimen. Nu 4 ontvangers (div merken) weer aan de praat, 5 naar de stort. Ben noodgedwongen 3 maanden thuis, ivm 3x jaarcontract. Tja, dan moet je toch iets nuttigs doen. Nu met bandrecorders bezig.

Jammer dat het reparatievak zowaar uitgestorven is. Zou dit best weer hele dagen willen doen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...