Ga naar inhoud

Soms afstemmen mislukt, en DM ineens uit i.p.v. Stand-by

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inmiddels al wat meer vertrouwd met de schotel en eigenlijk werkt alles meestal wel naar behoren, wel heb ik de volgende twee dingen opgemerkt:

Soms werkt de ontvangst via de schotel ineens niet meer..hij geeft dan afstemmen mislukt, en gaat ook niet draaien wanneer dat nodig is. Na een reboot werkt alles weer.

Heb daarnaast al een paar keer meegemaakt dat ik de box op Stand-by wil zetten via de knop op de box zelf, maar dan hij gewoon helemaal uit springt in plaats van Stand-by..als ik hem dan nog een keer indruk gaat hij weer booten...vreemd?

Gebruik de laatste OpenPli.

Geplaatst:

Hmm misschien daar eens op letten dan, voor mij gevoel ging hij meteen uit toen ik de knop aanraakte, maar misschien onbewust de keren dat hij uit ging toch te lang ingehouden. Dat wist ik nog niet... :)

Geplaatst:

Heb even bij instellingen gekeken, maar het lijkt mij toch niet helemaal te kloppen..bij Lang indrukken staat: afsluitmenu weergeven, en bij kort indrukken: stand-by.

Terwijl hij dus een paar keer meteen helemaal uit is gegaan (dus ging ook niet afsluiten o.i.d., was gewoon meteen helemaal uit) door het drukken van de knop.

Mocht ik hem perongeluk twee keer hebben gedrukt: lang en daarna kort dan klopt het ook nog niet, want zou hij de bovenste optie uitvoeren uit het menu: de slaaptimer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...